Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ابوترابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اعزام افراد از نیمه دوم تیرماه آغاز شد و تا پایان ماه جاری ادامه دارد و در این مدت بسیجیان در قالب ۶ گروه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آنها از مناطق عملیاتی تپه‌های الله اکبر، باشگاه افسران، خانه کرد، زیارت شهدای سیران بند، شهر بانه و منطقه عملیاتی بیت المقدس ۲( بوالحسن) بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج بافق بیان کرد: زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) قم، بازدید از مسجد جمکران، پارک باباطاهر و گنج نامه همدان از دیگر برنامه‌های سفر پنج روزه راهیان نور است.

این بسیجی بافقی تصریح کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و پر کردن بخشی از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می باشد.

وی گفت: شهدا با نثار خون پاکشان برای کشور عزت آفریدند که آزادی و عظمت کنونی مملکت ثمره آن خون‌های پاک است.

به گفته ابوترابی مناطق عملیاتی غرب کشور برای مردم ایران و رزمندگان اسلام کتاب است، خواندنی‌ترین کتاب حماسه، اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هرچقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود، بی‌تردید این نسل در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر خواهند بود.

مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و شمال‌غرب کشور از استان آذربایجان غربی گرفته تا کردستان و کرمانشاه و ایلام، در سال‌های اخیر مورد توجه زائران راهیان نور از اقصی نقاط کشور قرار گرفته است.

مناطق بکر و دیدنی و محل مجاهدت‌های دلاوران و افتخار آفرینان رزمندگان اسلام با عناصر ضد انقلاب و دشمن بعثی که هنوز هم ناگفته‌های فراوانی در دل خود دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/‬ ۲۰۴۷/‏‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهیان نور بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد