Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهرگانی گفت: متاسفانه تا جلسه آخر که من مصوبات را پیگیری کرده ام کار خاصی انجام نشده بود، با توجه به تفاهم نامه در خصوص سهمی که باید برای تسهیلات ارزان قیمت و پروژه های عمرانی داده می شد هیچ اقدام خاصی در خصوص تخصیص اعتبار به استان انجام نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  در خصوص نتیجه مصوبات سفر اعضای شورای اداری استان به دهستان زیلایی در سال 96 بیان کرد: در سال ۹۶مصوبات و تفاهم نامه ای با معاونت توسعه مناطق روستایی و محروم ریاست جمهوری انجام شد که شامل مواردی از جمله در زمینه های بهداشت، راه و شهرسازی، پروژه های آبرسانی و موارد متعدد دیگری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر گوهرگانی اظهار کرد: متاسفانه تا جلسه آخر که من مصوبات را پیگیری کرده ام کار خاصی انجام نشده بود، با توجه به تفاهم نامه در خصوص سهمی که باید برای تسهیلات ارزان قیمت و  پروژه های عمرانی داده می شد  هیچ اقدام خاصی در خصوص تخصیص اعتبار به استان انجام نشد.

گوهرگانی تصریح کرد: استاندار  دستور پیگیری این موضوع را داد و هفته پیش با مدیریت برنامه و بودجه استان و فرماندار شهرستان بویراحمد و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی به تهران رفتیم و در دفتر توسعه مناطق محروم با حضور کارشناسان موارد را مورد به مورد مطرح کردیم؛ در بحث تسهیلات به دلیل این که منابع تسهیلات اختصاص داده شده با تسهیلات اشتغال روستایی یکسان بود، اعلام کردند مجموع این تسهیلات را به مناطق عشایری و روستایی اختصاص داده ایم که همان تسهیلات 6 درصدی است.

وی افزود: در خصوص این تسهیلات کسی هم نیست که اعتراض کند درخواست تسهیلات کرده باشد اما به او نداده باشند، در بخش های گردشگری صنعت و کشاورزی هم کسی از منطقه مراجعه نکرده است که بگوید ما رفته ایم و تسهیلات برایمان موجود نبوده است.

گوهرگانی گفت:  در فاز عمرانی آنها مدعی هستند که در سال ۹۷ یک ریال به مناطق محروم و روستایی کشور اختصاص داده نشده است.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: خود حوزه معاونت روستایی و مناطق محروم وزارت کشور در جلسه اعلام کرد تعداد پروژه ها در سطح کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است علی رغم اینکه کارشناس های خود را فرستاده ایم موارد متعدد را بررسی کنند.

جعفر گوهرگانی ادامه داد: اما در جلسه اخیر  که با ان ها داشتیم قول داده اند ۶ میلیارد تومان بابت پنج پروژه اولویت دار که بر اساس پیشنهادات استان مشخص کرده‌اند و مورد تایید است پرداخت کنند و کار را شروع کنند سازمان برنامه و بودجه آقای نوروزی گفتند این پروژه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود:  قرار بر این شد که ما هم از طریق فرماندار شهرستان بویراحمد و سازمان برنامه و بودجه این موضوع را پیگیری کنیم؛ عملیات اجرایی  از سهم استانی در زیلایی شروع شده که اولین آن در بحث بازگشایی جاده آنهاست که حتی پیمانکاران اداره راه و شهرسازی  یقه سازمان برنامه و بودجه و استانداری را می گیرند و می‌گویند: ما کار کرده ایم و پولی اختصاص داده نشده است.

گوهرگانی در پایان گفت: علت این مساله مسئولانی است که گفته اند برای این پروژه اختصاص کشوری داده نشده است یعنی بودجه ای برای این موضوع نبوده است، به هر حال قول دادند که امسال ۵ یا ۶ میلیارد تومان کمک کنند تا پروژه را در سالهای بعد اجرا کنیم و بقیه مصوبات خود را احراز کنند، همه پروژه ها را به برنامه و بودجه و فرمانداری بویراحمد اعلام کردند و  به تناسب همان مبالغ یا بیشتر سهم بودجه ۹۸ را اعتبار تخصیص دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران