Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتوری ها محکوم به پرداخت جریمه شدند.

طرفداری- کمیته استیناف رأی خود را در مورد درخواست باشگاه تراکتور صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از درخواست استیناف از سوی باشگاه تراکتور مبنی بر رأی کمیته انضباطی با شماره 92 مورخ 7 اردیبهشت ماه، کمیته استیناف رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

محکومیت باشگاه تراکتور به پرداخت 900 میلیون ریال بابت تخلف تماشاگران این باشگاه در بازی مقابل پیکان دایر بر فحاشی به داور، تخریب صندلی ورزشگاه، پرتاب سنگ به سمت داوران و بازیکنان، شکستن شیشه اتاق نماینده و هجوم به داخل زمین و مضروب کردن بازیکنان و درگیری با پلیس و محرومیت تعلیقی از برگزاری یک دیدار خانگی، با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده و مستنداً به ماده 106 آیین‌نامه انضباطی  فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(رأی صادره قطعی است).

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران