Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا محمد صالح ضیایی در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار - منجیل در شهر رودبار اظهار اظهار داشت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم خسارت های احداث آزاد راه در رودبار قول داده‌اند.
وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رودبار افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل و مسئولان و مدیریت شهری رودبار هم شرکت داشتند، وعده ترمیم خسارت های وارده به شهر را با پیش بینی اعتبار داده است.

محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار اوایل تیرماه جاری نیز در دیدار و نشست با جمعی از بازاریان رودبار نیز گفته بود که مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت - قزوین از این شهرستان عبور می کند. اینجا را ببینید

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان هم با بیان اینکه پیگیری مشکلات و دغدغه‌ها وظیفه ماست، تاکید کرد: پیمانکاران نباید مدیریت شهری را زیر سوال ببرند و باید با آنان هماهنگ باشند.
ساحره میرسیدی افزود: خسارت های وارده به بناها، راه، چاه و تاسیسات که در پی احداث آزادراه و راه آهن رشت-قزوین به شهر رودبار وارد شده، توسط شهرداری احصاء و اعلام شود.
وی ادامه داد: از هم اکنون طراحی مربوط به عبور باقیمانده آزدراه از داخل شهر رودبار در مسیر شمال به جنوب صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی شود چراکه تقدم و تأخر اجرا، ممکن است بعضی از اقدامات را تحت تاثیر قرار دهد.

حجت الاسلام سید حسن سید محمدی امام جمعه رودبار هم در این نشست گفت: خدمت را برای مردم و در جهت رضایت آنان انجام دهیم و باید مسئولان استان گیلان به رودبار نگاه توسعه‌ای داشته باشند و پروژه‌های ملی به گونه‌ای در این شهرستان اجرا شود که کمترین خسارت متوجه رودبار گردد.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و در حاضر عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز آغاز شده است.

اوایل خردادماه امسال خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جریان سفر به گیلان، با اشاره به اتمام تجهیز کارگاه و رفع مشکل معارضان، از آغاز عملیات اجرایی باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل خبر داد.

۷۲۹۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت رودبار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان