Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی جنگل ها در ماه گذشته میلادی، ناحیه ای معادل 100 هزار زمین فوتبال را در مناطق قطب شمال تخریب کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هواشناسی جهانی اعلام کرد، این آتش سوزی ها علاوه بر تخریب نواحی وسیعی در مناطق قطب شمال سبب انتشار گاز سمی دی اکسیدکربن به اندازه تولید یکسال کشور سوئد از این گاز در هوا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکثر آتش سوزی های جنگلی در ایالت آلاسکا و منطقه سیبری روسیه روی داده است.  در آلاسکا، از ابتدای سال جاری میلادی بیش از 400 آتش سوزی رخ داده و روزانه آتش سوزی های جدید گزارش می شود.  در سیبری، درجه حرارت ده درجه سانتیگراد بالاتر از حد طبیعی، ثبت شده است.  دی اکسید کربن منتشر شده در جو بر اثر آتش سوزی های جنگلی، علاوه بر گرم شدن کره زمین، به نوبه خود سبب آتش سوزی و آلودگی هـوا می شود.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتش سوزی قطب شمال جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور