Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ خداداد غریب پور رئیس هئیت عامل ایمیدرو در ادامه افزود: در شـرایط تحریـم بیش ازپیش به این همبسـتگی، اعتماد عمومـی و در کنـار هم بودن که به واقـع سـرمایه اجتماعی اسـت، نیازمندیم. معـاون وزیـر صنعـت، معـدن و تجـارت در ادامـه ضمن قدردانی از توسـعه‌های انجام شده و رشد اقتصـادی شـرکت فـولاد امیرکبیـر کاشـان گفـت: ایـن شـرکت نشـان داد کـه بـا اعتمـاد بـه نیـروی انسـانی کارآمـد و همبسـتگی می‌توان به توسـعۀ پایـدار دسـت یافـت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح هـای توسـعۀ فـولاد مبارکـه بـا نـگاه ملـی و بـا مطالعـۀ دقیـق ظرفیت هـای استان‌های کشور برنامه ریزی شده است ایـن گـزارش حاکـی اسـت در ایـن بازدیـد، مهنـدس حمیدرضـا عظیمیـان، مدیرعامـل فـولاد مبارکـه نیـز بـا اشـاره بـه افزایـش ظرفیـت انجام شـده در شـرکت فـولاد امیرکبیـر کاشـان در سـال جدید گفت: طـرح توسـعۀ فولاد کاشـان بر اسـاس طـرح جامـع فـولاد مبارکـه برنامه ریـزی هـزار تـن ۴۵۰ شـده اسـت و بـه زودی بـه تولیـد می‌رسـد.

مدیرعامـل فـولاد مبارکـه گفـت: طرح هـای توسـعۀ فـولاد مبارکـه بـا نـگاه ملـی و بـا مطالعـۀ دقیـق ظرفیت هـای موجـود در بخش هـای مختلف کشور طراحی شده است که از آن جمله می‌تـوان به توسـعه‌های هرمـزگان، سـنگ آهن و گندله سـازی اسـتان خراسـان، افزایـش ظرفیـت در اسـتان چهارمحـال و بختیـاری و همچنیـن افزایـش ظرفیت هـای زیـر سـقف فـولاد مبارکـه اشـاره کـرد.

برچسب ها: رویداد24 ، حمیدرضا عظیمیان ، فولاد مبارکه ، فولاد مبارکه اصفهان ، بومی سازی ، تحریم فولاد ، صنعت فولاد ، کارگران فولاد ، ایمیدرو سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان بومی سازی تحریم فولاد صنعت فولاد کارگران فولاد ایمیدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به ساخت نرم افزار شبیه ساز هدایت نرم افزاری شناور توسط فناوران این شرکت گفت: این سامانه به منظور آموزش و تمرین در هدایت شناور‌ها طراحی و ساخته شده است. از آنجا که آموزش هدایت این شناور‌ها در محیط واقعی بسیار پرهزینه است این سامانه به کاربران کمک می‌کند تا در محیط شبیه سازی شده بسیار واقعی شناور را هدایت کند.

فرهاد فتوره چی افزود: در این نرم‌افزار عوامل فیزیکی مؤثر تا حد بالایی مد نظر بوده است و کاربران به حس درستی از آنچه در عمل با آن مواجهند، دست می‌یابند، این موضوع را چندین قایقران حرفه‌ای تأیید کرده اند.
فرهاد فتوره چی افزود: این سامانه همچنین دارای سه گزینه دید از ساحل، دید از روی شناور و دید از بالاست که هر سه همزمان قابل نمایش است. تدوین نرم افزار این سامانه از روی معادلات حرکت شناور که قبلاً در این شرکت طی سال‌ها مطالعه و آزمون به دست آمده، انجام شده است.

وی فهم الکترونیک از دوربین ضدانفجار را به عنوان یکی دیگر از محصولات شرکت نام برد و گفت: این شرکت دوربین‌های ضدانفجاری متنوعی برای موارد صنعتی ودفاعی ساخته که مشخصات فنی محصولات مطابق با نیاز مشتری طراحی و یا تغییر پیدا کرده است.

این فعال فناور اضافه کرد: بدنه این محصول از جنس استیل و آلومینیوم دریایی و کاملاً ضدآب است به طوری که باعث شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و شکستگی داشته و قابل نصب بر روی ادوات دفاعی نیز باشد.

این مدیر دانش بنیان با اشاره به ساخت پایه‌های پایدار و شبیه ساز نوسانات دریایی در این شرکت گفت: شبیه سازی نوسانات حرکتی مانند خودرو و شناور و هواپیما با تاکید بر نوسانات دریا از اهداف ساخت این محصول است. راستی آزمایی حسگر‌های دینامیکی و استاتیکی و ادوات بازی‌های رایانه‌ای و تجهیزات بازی‌های مکانیکی از دیگر موارد استفاده این شبیه ساز به شمار می‌رود.

بیشترین فعالیت این شرکت دانش بنیان در دو زمینه محصولات دانش بنیان و دیگری ارائه راه حل‌های فناورانه و دانش بنیان برای حل مسائل صنایع بالاخص صنعت دریایی است.

این فعال فناور ادامه داد: این شرکت در زمینه الکترونیک دریایی، تولید کننده انواع نمایشگر دید در روز، دوربین ضدانفجار، موتور ژنراتور، پایه‌های شبیه ساز امواج دریا، رایانه استاندارد دریایی، آنتن بیسیم و پردازش تصویر فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات