Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:44:24 GMT

«دروازه مردگان» نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۲۵۰۴

«دروازه مردگان» نقد می‌شود

«کتاب‌خورها» درباره «دروازه مردگان» حمیدرضا شاه‌آبادی گپ‌وگفت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خورها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه  در نشر چشمه پریس به نشانی پاسداران، نبش گلستان یکم، مجتمع پریس، طبقه دوم برگزار می‌شود.

«دروازه مردگان» رمان سه‌گانه‌ای است که در ژانر وحشت و ویژه نوجوانان نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وقایع اصلی داستان‌ها در دوره قاجار می‌گذرد و طی آن‌ها جزئیاتی از تاریخ تهران قدیم و آدم‌های آن دوران برای خوانندگان روایت می‌شود.

حمیدرضا شاه‌آبادی درباره درباره این کتاب گفته است:  در داستان «قبرستان عمودی» پسربچه‌ای به اسم رضا به شکل غیرمنتظره‌ای از یک خانه مرموز سر درمی‌آورد؛ خانه‌ای که در دیوارهای آن جنازه‌هایی دفن شده‌اند. در این خانه بچه‌های زیادی به کار قالیبافی مشغولند. به دنبال حادثه‌ای یکی از بچه‌ها در حوض خانه غرق می‌شود و بعد از آن حوادث عجیبی شکل می‌گیرد که بدنه رمان را خلق می‌کند.

جلد نخست «دروازه مردگان» با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان توسط انتشارات افق راهی بازار شده است و بنا بر گفته نویسنده، جلدهای دوم و سوم نیز تا پایان سال جاری منتشر خواهند شد.

نشست‌های تخصصی «کتاب‌خورها» با حضور رضوان خرمیان و نویسنده یا مترجم مهمان برگزار می‌شود و نوجوانان علاقه‌مند در بازه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال می‌توانند به صورت رایگان در این نشست‌ها شرکت کنند. در معرفی این گروه کتاب‌خوان آمده است: «قراره با هم کتاب بخونیم، در مورد کتاب‌ها حرف بزنیم، نویسنده‌ها رو به چالش بکشیم، کار ما از کتاب خوندن گذشته، ما کتاب رو می‌جویم.»

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمیدرضا شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم

نگاهی داریم به واکنش تماشایی یک دروازه بان در لیگ لبنان.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • خانه ای از جنس مارشمالو (عکس)
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • کتابِ «حکایت زخم‌ها» به چاپ دوم رسید
  • کتابِ «حکایت زخم ها» به چاپ دوم رسید
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • اگر سنگ های خاص متریال اصلی یک خانه باشند (عکس)