Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:48:28 GMT

ترامپ مانند یک حیوان خطرناک رفتار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۲۸۲۳

مدیر کل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رییس جمهور آمریکا را فردی بی‌منطق دانست که دنیا را در مسیر خطرناکی قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، «محمد البرادعی» مدیر کل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره افزایش سطح غنی‌سازی ایران اورانیوم گفت، افزود: ایران هرچند این افزایش را انجام داده است، اما در واقع تا ساختن بمب اتمی فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام فریادی برای دریافت کمک است. آن‌ها فاصله بسیار زیادی با ساخت سلاح هسته‌ای دارند و در حال حاضر یک تهدید نیستند.

وی در ادامه افزود: این تصمیم واکنشی نمادین از کشوری است که به دلیل تحریم‌های شدید آمریکا حتی قادر به واردات دارو نیست.

البرادعی گفت: آمریکا در حال به کارگیری روش غرق مصنوعی علیه ایران است. آن‌ها در حال غرق کردن ایران هستند و بعد می‌گویند که بیاید بدون پیش شرط با یکدیگر مذاکره کنیم. باید گفت که هیچ کشوری در شرایط تحقیر آمیز مذاکره نمی‌کند.

مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی در ادامه افزود: ر‌ئیس‌جمهوری آمریکا بی‌منطق، احمقانه، فاقد شعور و مانند یک حیوان خطرناک رفتار می‌کند که دنیا را در یک شرایط خطرناکی قرار داده است.

احمق‌ها در آمریکا به دنبال تقابل نظامی با ایران هستند، هرچند این شرایط یک فرصت برای انگلیس است که از ارزش‌های بین المللی دفاع کرده و مانند آمریکا رفتار نکند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک البرادعی ترامپ نازنین زاغری نشست شورای حکام لیگ ملت های والیبال بانک سرمایه پیام دهکردی محمد علی نجفی میترا استاد دادگاه کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی