Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:09:20 GMT

جدال حماسی غولهای بزرگ در زمین ویمبلدون!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۲۸۶۹

جدال حماسی غولهای بزرگ در زمین ویمبلدون!

چهره‌های مشهور دنیای ورزش و هنر که برای تماشای دیدار بزرگ راجر فدرر و رافائل نادال در زمین مرکزی ویمبلدون حضور داشتند، واکنش‌های جالب توجهی به این دیدار نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیروز دو غول بزرگ دنیای تنیس، راجر فدرر و رافائل نادال، در رقابتهای ویمبلدون، اولین دیدار مستقیم این دو بعد از فینال سال 2008 رقابتها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار بزرگی که چهره‌های مشهور زیادی از دنیای ورزش و هنر را به ورزشگاه کشانده بود تا از نزدیک شاهد نبرد دو غول بزرگ تنیس دنیا باشند.

 

 

از جمله این چهره‌های مشهور می‌توان به دیوید بکام، هیو گرنت، جود لا، لئونا لویس، دامین لویس اشاره کرد. دیگر چهره‌های مشهور دنیای ورزش نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی به این دیدار بزرگ واکنش نشان دادند. از جمله این چهر‌ه‌ها می‌توان به هیو جکمن و کوبی براینت اشاره کرد.

 

فدرر در مسابقه‌ای که کمی بیش از سه ساعت به طول انجامید موفق شد نادال را با نتیجه 3-1 شکست داده و به فینال رقابتها راه یابد تا در فینال با مدافع عنوان قهرمانی و یکی دیگر از غولهای بزرگ دنیای تنیس، نووواک جوکوویچ روبرو شود.

 

هیو جکمن با انتشار توییتی نوشت "شاهد نبرد حماسی دو غول بودیم. بی‌صبرانه منتظر دیدار فینال روز یکشنبه هستم".

 

 

کوبی براینت هم در تویتیر خود نوشت:" سطح تنیسی که راجر فدرر و رافائل نادال در ویمبلدون به نمایش می‌گذارند را ببینید!".

 

داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد هم نشان داد که در این جدال از هموطنش نادال دفاع می‌کند. او در توییتر خود خطاب به نادال نوشت "متشکرم که باعث می‌شوی عاشق تنیس شوم".

 

گری لینه‌کر هم برای واکنش به این دیدار بزرگ به توییتر رو آورد و نوشت:" فدرر و نادال؛ وقتی دوران ورزشی‌شان تمام شود چقدر دل همه برایشان تنگ خواهد شد. آنها خیلی خیلی خوبند".

 

 

دیوید بکام که در ورزشگاه حاضر بود و بازی دو غول بزرگ تنیس را از نزدیک نگاه می‌کرد هم چندین بار در حالی که مشخص بود از تماشای این دیدار به هیجان آمده در قاب تصاویر دوربین‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شد و یک بار با لب‌خوانی مشخص بود که به شخصی که در کنارش نشسته، برای توصیف دیدار فدرر و نادال از صفت باورنکردنی استفاده می‌کند.

 

راجر فدرر رافائل نادال تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: راجر فدرر رافائل نادال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • موضوع غصب و فروش زمین فلسطینیان
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت