Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی اظهار کرد: در راستای حمایت هایی که از ورزش استان انجام می شود، مزیت های بالقوه استان را تبدیل به بالفعل می کنیم.
وی ادامه داد: در ورزش های زمستانی که در حاضر یک پیست اسکی داریم که با توجه به برنامه ریزی های انجام یافته و زیرساخت های ایجاد شده، حداکثر تا پایان سال آینده چهار پیست زمستانی و یک پیست اسکی روی چمن ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان اردبیل به لحاظ میزبانی مسابقات مختلف ورزشی از استعداد خوبی برخوردار است که سعی می شود با توسعه زیرساخت ها و تقویت هیات های ورزشی، از تمام ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی بیان کرد: محیط بسیار خوبی ایجاد شده و فرصت خوبی است که مردم با تولیدهوی  دخلی در استان های کشور و محصولات کشورهای دیگر آشنا شوند.
استاندار اردبیل افزود: شرکت بتا تولید کننده اردبیلی توپ های ورزشی از انواع مختلف برای رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال رقابت خوبی با نمونه های مشابه خارجی دارد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران نیز گفت: در تولید تجهیزات ورزشی ارائه شده در نمایشگاه از تکنولوژی های جدید استفاده شده و در این میان قراردادهای متعددی بین شرکت های ایرانی و کشورهای مختلف منعقد شده است.
بهمن حسین زاده به حضور قوی شرکت های استارتاپی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام یافته در 15 کشور همسایه نمایشگاه برگزار می کنیم.
مدیرعامل شرکت بتا تولید کننده توپ های ورزشی نیز بر ایجاد نمایشگاه در استان های مختلف کشور برای آشنایی مردم با تولیدات داخلی تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های مختلف کشور اسکی رقابت نمایشگاه بین المللی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است

یک مقام اطلاعاتی ارتش اوکراین اوضاع کنونی در خط مقدم نبرد با روسیه را از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «وادیم اسکی‌بیتسکی» جانشین سازمان اطلاعات نظامی اوکراین می‌گوید اوضاع در خطوط مقدم نبرد با روسیه حتی از زمان آغاز جنگ در فوریه سال ۲۰۲۲ هم دشوارتر است و حتی ممکن است بدتر از این هم شود.

این مقام اطلاعاتی اوکراین در مصاحبه با نشریه انگلیسی اکونومیست مدعی شد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به ارتش این کشور دستور داده پیش از جشن‌های «روز پیروزی» بر آلمان نازی در نهم می (۲۰ اردیبهشت) و یا قبل از سفر او به چین در هفته پس از آن، دستاورد میدانی داشته باشند.

اسکی‌بیتسکی در این مصاحبه گفت: «مشکل ما بسیار ساده است، ما سلاح نداریم. ما از قبل می‌دانستیم که ماه‌های آوریل و می زمان سختی برای ما خواهد بود».

این مقام وزارت دفاع اوکراین گفت او راهی را برای اوکراین متصور نیست که بتواند به‌تنهایی در میدان نبرد با روسیه پیروز شود.

او همچنین گفت حتی اگر اوکراین بتواند روسیه را به سمت مرزهای ۱۹۹۱ عقب براند، در این صورت هم جنگ به پایان نمی‌رسد.

اسکی‌بیتسکی معتقد است راه پایان این‌گونه جنگ‌ها، مذاکره است و در حال حاضر هر ۲ طرف در تلاش هستند تا پیش از برگزاری گفت‌وگوهای بالقوه آتی، «مطلوب‌ترین موضع» را اتخاذ کنند.

این مقام اوکراین در ادامه پیش‌بینی کرد که «مذاکرات معنادار» میان مسکو و کی‌یف تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز نمی‌شود.

اسکی‌بیتسکی درباره اوضاع میدانی هم گفت: «ارتش روسیه دیگر مانند سال ۲۰۲۲ نیست و حالا مانند یک پیکره واحد و با یک برنامه مشخص و تحت فرماندهی واحد عمل می‌کند».

مقام اطلاعاتی اوکراین همچنین گفت روسیه در حال تدارک برای یک حمله در مناطق خارکیف و سومی در شرق این کشور است.

او پیش‌بینی کرد حمله اصلی به این ۲ منطقه اواخر ماه جاری میلادی و یا ماه آینده آغاز شود.

اسکی‌بیتسکی شمار نظامیان روس که در عملیات نظامی در اوکراین شرکت می‌کنند را هم ۵۱۴ هزار نفر عنوان کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!