Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان این مطلب افزود: ۱۲۳ میلیارد ریال نیز برای جبران صدمات وارده به تجهیزات راه و شهرسازی، آب و کشاورزی استان ابلاغ شده است.

احمد خداوردی اظهار داشت: این اعتبارات علاوه بر ۱۶۸ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای است که به خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی ابلاغ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اصلاح آئین‌نامه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید دولت مبنی بر کاهش تعداد جلسات کارگروه‌ها، تعدادی از کارگروه‌ها با یکدیگر ادغام شده‌اند.

خداوردی اظهار داشت: با این ادغام‌ها وظایف، حذف یا کاهش نمی‌یابد بلکه فقط کارگروه‌ها در یکدیگر ادغام می‌شوند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: چهار کارگروه جدید تشکیل یافته که جلسات آن‌ها از ابتدای مرداد جاری برگزار می‌شود.

نرخ تورم استان زنجان بالای ۳۶ درصد است

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت تورم استان و کشور، گفت: نرخ تورم کشور طی سال‌های ۵۲ تا ۹۷ به غیر از چند سال در بقیه سال‌ها ۲ رقمی و بالای ۵۰ درصد بوده است.

ایرج امینی افزود: میزان نقدینگی کشور نیز طی این مدت از ۷۰ هزار میلیارد تومان به یک هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ تورم استان زنجان در خرداد سال جاری در مناطق شهری ۳۶.۶ و در مناطق روستایی ۳۶.۲ درصد بوده است.

پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری به ریاست استاندار زنجان و با محوریت اصلاح آیین‌نامه این شورا تشکیل شد که هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به اصلاح آیین‌نامه و ادغام کارگروه‌ها بیان کردند.

/۶۰۸۵/۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل تخصیص اعتبار بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید