Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع‌الدین بازرگانی معاون وزیر نفت، در نشست هم اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت، گفت: ۱۰ هیات رسیدگی به تخلفات در وزارت نفت شکل گرفته که به صورت تخصصی به مشکلات رخ داده، رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۵ درصد تخلفات رخ داده مربوط به ضوابط اداری و اجرایی مانند غیبت و تاخیر کارمندان است و تخلفات مالی بخش کمی را تشکیل می‌دهد.

بازرگانی ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده، روند شناسایی عوامل فساد مالی بهتر شده که بازخورد‌های بیرونی آن نیز مشخص است و همچنین کارگروه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز تشکیل شده که رویکرد آن پیشگیرانه و جلوگیری از وقوع فساد است.

بیشتر بخوانید: وزارت نفت، بانک و جواهرفروشی نظام است 

وی گفت: با اقدامات انجام شده، ۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت شناسایی شد که البته همه آن‌ها مربوط به وزارت نفت نیست.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت در پایان گفت: سال گذشته نیز کمیته ویژه بررسی مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شد که سازمان‌هایی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز در آن حضور دارند.

انتهای پیام/

شناسایی۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس