Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «چهار دقیقه» ساعت ۱۹:۳۰ و «همان چهار دقیقه» ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد شد که از یکشنبه ٢٣ تیر خرید بلیت این نمایش‌ها امکان پذیر است.

در توضیح نمایش آمده است: «چهار دقیقه روایت غیاب است. روایت ناپدید شدن، نبودن، محو شدن. «همان چهار دقیقه»، روایت حضور است. روایت پیدا شدن، بودن، پدیدار شدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار دقیقه و همان چهار دقیقه، به‌تنهایی کامل‌اند. اما کنار هم کامل‌تر می‌شوند. یک به‌علاوه یک، دو نمی‌شود، یکِ بزرگ‌تری می‌شود.»

عوامل نمایش «چهار دقیقه» عبارتند از: نغمه ثمینی نویسنده، الهام کردا طراح و کارگردان، محمد قدس تهیه کننده. بازیگران: ستاره پسیانی (مهمان از گروه تئاتر بازی)، حامد رسولی و شقایق دهقان

روح‌اله زندی‌فرد مجری طرح، پریسا گودرزی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز

و عوامل نمایش «همان چهار دقیقه» نیز بدین شرح است:

نغمه ثمینی نویسنده، صابر ابرطراح و کارگردان، محمد قدس تهیه کننده، ‎بازیگران: ‎پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا، خسرو پسیانی (مهمان از گروه بازی)، حامد رسولی

‎مجری طرح: روح‌اله زندی‌فرد، ‎دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا گودرزی، ‎طراحان: ‎صحنه و لباس: صابر ابر، ‎صدا، نور و تصویر: علی فی، ‎عکس و تیزر: مهرداد متجلی، ‎طراحی گرافیک: کارگاه مستطیل (مهرداد متجلی، نیکو کوچک)،‎مشاور رسانه‌ای: مارال دوستی، ‎تبلیغات: ایلیا شمس.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1279241

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صابر ابر تئاتر ستاره پسیانی نویسنده نمایشنامه لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه استقلال محمدعلی نجفی ایران و آمریکا میترا استاد دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت

 
به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سیروس کهوری نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در ساخت فیلم سینمایی تاپ‌گان ماوریک از عملیات‌های ما استفاده شده است؛ صورت عملیات‌های هوایی ما در جایی که حتی تام کروز برای خلبان‌های آمریکایی تدریس می‌کند، عملیات‌های خلبان‌های ایرانی است. این عملیات‌ها نام و متد دارد و این هم متد یک خلبان ایرانی بوده، اما هیچ اسمی از آن برده نمی‌شود.

کهوری‌نژاد افزود: در ساخت آثاری، چون تاپ‌گان خیلی فنی روی نیاز‌های مخاطبان به ویژه مخاطبان ایرانی مطالعه کردند و کاری می‌سازند که وقتی نام جنگ می‌آید رعب و وحشت در دل ما ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این یک ابزار بسیار قدرتمند در سینماست، اما ما هنوز به خوبی متوجه قدرت آن نشده‌ایم و نیاز است که نهاد‌های دفاعی و امنیتی در ساخت چنین آثاری در داخل کشور بیشتر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم