Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@09:57:38 GMT

احتمال کناره‌گیری پیش ازموعد مرکل از قدرت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۳۴۶

احتمال کناره‌گیری پیش ازموعد مرکل از قدرت

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان احتمالا ناچار می شود زودتر از موعد از سمت خود کناره گیری کند.

بنابر گزارش روزنامه دیلی میل،  مرکل برای سومین بار در ماه جاری در جریان یک مراسم عمومی دچار لرزش شد. یکی از منابع در حزب دموکرات مسیحی (CDU) گفت که این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه وی احتمالاً زودتر از موعد از سمت خود کناره‌گیری کند را قوت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سیاستمدار کهنه کار ۶۴ ساله در آخرین مورد، روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان استقبال از «آنتی رینه» نخست وزیر فنلاند در برلین دچار لرزش شد. صدراعظم آلمان تاکید دارد که حال عمومی وی خوب است و دفتر او هم توضیحی درباره وقایع اخیر نداده است.

بنابر قانون، دوران صدراعظمی مرکل در سال ۲۰۲۱ پایان می‌یابد. وی پارسال از سمت ریاست حزب دموکرات مسیحی کنار رفت از آن زمان تاکنون «آنگرت کرامپ-کارن باور» عهده دار این سمت است. مرکل به این وسیله راه را برای صدراعظمی وی هموار کرده است.

رسانه‌ها برای نخستین‌بار لرزش مرکل را در مراسم استقبال از «وولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور جدید اوکراین گزارش کردند. او در توضیح این اتفاق گفت بدنش دچار کم‌آبی شده بود. وی دومین بار، هنگام دیدار با «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور این کشور، در حال لرزیدن مشاهده شده است.

وی روز (پنجشنبه) هم در اقدامی برخلاف پروتکل معمول، به‌صورت نشسته از «مِته فردریکسن» نخست‌وزیر دانمارک در برلین استقبال کرد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!