Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:40:51 GMT

حدادی فر در سی و شش سالگی در اوج (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۴۵۷

حدادی فر در سی و شش سالگی در اوج (عکس)

کاپیتان تیم ذوب آهن در شانزدهمین سال حضورش در این تیم یکی از آماده ترین بازیکنان در اردوی آماده سازی و این فصل می تواند بازهم یکی از سال های درخشان او باشد.

به گزارش" ورزش سه" قاسم حدادی فر روز گذشته و قبل از بازی دوستانه ذوب آهن برابر فجرسپاسی شمع سی و شش سالگی اش را فوت کرد. او بی تردید در شانزده سال حضورش یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران و البته چهره شاخص تیم ذوب آهن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از سومین دوره لیگ برتر و در حالی که بیست سال داشت به فوتبال ایران معرفی شد و ویژگیهای فنی و شخصیتی اش از او بازیکنی ممتاز برای فوتبال اصفهان ساخت. حدادی فر در تمام این سال ها تنها دوسال را خارج از اصفهان بوده و لباسی غیر از ذوب آهن را پوشیده است. او در فصل 94-95 یک سال را در صنعت نفت آبادان و در لیگ یک سپری کرد و دومین بار نیز در سال 90 بود که به خاطر خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی پیوست. به غیر از این او تمام سال ها بازیکن ذوب آهن بوده و از پیشنهادهای نجومی تیم های بزرگ ایرانی گذشته است. او تقریبا در تمام این سال ها با پیشنهادهای جدی از سرخ و آبی تهران ، سپاهان و دیگر تیم های مطرح داشته اما هربار او ذوب آهن را ترجیح داده است.


آخرین پیشنهاد جدی حدادی فر زمانی بود که علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم هدایت استقلال را به عهده گرفت و حدادی فر را تا یکقدمی استقلال هم کشاند اما او بازهم هرگز نشد لباس ذوب آهن را میل خودش از تنش خارج کند. با این وجود منصوریان در نیم فصل دوم لیگ گذشته به اصفهان رفت تا سرانجام این همکاری شکل بگیرد.


او در حالی روز گذشته شمع کیک سی و شش سالگی اش را فوت کرد که در برنامه آماده سازی ذوب آهن برای فصل دشواری که پیش رو دارد یکی از بهترین وآماده ترین بازیکنان است. این بی تردید خبر خوبی برای ذوب آهن است که بازی های حساسی چون مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را برابر الاتحاد عربستان دارد.


حدادی فر ، این مرد مودب و هافبک بازیساز و چپ پای ذوب آهن در سال های اخیر با مصدومیت های سنگینی مواجه بوده اما هربار حتی زمان هایی که احساس می شد او دیگر باز نخواهد گشت با قدرت بازگشته است.

 

قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیمی از دانشمندان آلمان، ایالات متحده آمریکا و لوکزامبورگ داده‌های بیش از ۱۴ هزار نفر را که در یک تحقیق طولانی‌مدت شرکت کرده بودند، مورد بررسی قرار دادند.

شرکت‌کنندگان در این تحقیق بین سال‌های ۱۹۱۱ تا ۱۹۷۴ میلادی به دنیا آمده و متعلق به نسل‌های مختلف بودند. این افراد که بین ۴۰ تا ۱۰۰ سال داشتند، به ۸ پرسش طی یک دوره زمانی ۲۵ ساله پاسخ می‌دادند.

یکی از سوالات اصلی این بود که «در چه سنی کسی را پیر توصیف می‌کنید؟»

متولدین سال ۱۹۱۱ میلادی در پاسخ به این سوال گفتند که پیری به طور متوسط در سن ۷۱ سالگی شروع می‌شود؛ و هنگامی که همین پرسش از متولدین سال ۱۹۵۶ میلادی پرسیده شد که اکنون به سن ۶۵ سالگی رسیده بودند، آن‌ها آستانه پیری را سه سال دیرتر دانستند و ۷۴ سالگی اعلام کردند.

مارکوس وتشتاین، عضو این تیم تحقیق در گزارشی می‌نویسد: «امید به زندگی افزایش یافته است و برخی از جنبه‌های سلامت نیز در طول زمان بهبود یافته است؛ به طوری که افراد در سنین خاصی که در گذشته پیر محسوب می‌شدند، اکنون دیگر مسن تلقی نمی‌شوند.»

همین روند در سطح فردی نیز مشاهده شد. بگونه‌ای که هر شرکت کننده پس از چهار یا پنج سال مسن‌تر شدن، تخمینش را برای شروع سالمندی یک سال افزایش می‌داد. زنان نیز آستانه پیری را بطور متوسط حدود دو سال دیرتر از مردان درنظر می‌گرفتند.

فاکتور‌های دیگری نیز وجود داشتند که بر تخمین فردی افراد تأثیر می‌گذاشتند؛ مثلا افرادی که مشکل سلامتی داشتند، تنهاتر بودند یا «احساس می‌کردند» مسن‌تر هستند، عموماً معتقد بودند مرحله کهولت زودتر شروع می‌شود.

البته این مطالعه دارای محدودیت‌هایی نیز بود؛ از جمله اینکه شرکت‌کنندگان همگی از یک کشور یعنی آلمان بودند. همچنین این احتمال وجود دارد که در فرهنگ‌های غیر اروپایی، «پیری» به گونه‌ای متفاوت دیده و توصیف شود.

در عصر حاضر، انسان‌ها طولانی‌تر از همیشه زندگی می‌کنند و با ادامه بهبود کیفیت زندگی و سلامت، احتمالا رسیدن به یکصدمین سالگرد زندگی بسیار رایج‌تر خواهد شد؛ به طوری که مردم شروع به طرح این سوال می‌کنند که آیا برای زندگی انسان محدودیتی وجود دارد یا خیر.

نتیجه این مطالعه در مجله Psychology and Aging منتشر شده است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم