Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سید جواد رضوی گفت: مقابله قاطعانه با هرگونه تخلف در اولویت نیروی پلیس است که در این راستا با فعالیت شبانه‌روزی، زمینه برقراری امنیت پایدار در دشتستان فراهم شده است.

رئیس پلیس دشتستان با قدردانی از مشارکت مردم در همکاری با نیروی انتظامی در  کشف جرایم و برخورد با متخلفان خاطر نشان کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نصب و راه اندازی دستگاه‌‌های استخراج ارز دیجیتال در بافت حاشیه‌ای شهر برازجان، نیروی انتظامی تحقیقات لازم خود را با هماهنگی مقام قضائی دشتستان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف بیت‌کوین «Bitcoin» یا ارز دیجیتالی در یکی از مناطق حاشیه شهر برازجان خبر داد و با اشاره به ویژگی این سامانه بیان کرد: ارز دیجیتال بیت‌کوین که به صورت الکترونیکی توزیع و استفاده می‌شود باتلاش نیروی انتظامی دشتستان کشف شد.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه در عملیاتی هماهنگ 42 دستگاه بیت‌کوین از منطقه یاد شده کشف شد تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد برخی افراد با بهره‌گیری غیرمجاز از شبکه برقرسانی اقدام به راه‌اندازی 42 دستگاه و سامانه استخراج ارز دیجیتال یا بیت‌کوین «Bitcoin» کرده‌اند.

رئیس پلیس دشتستان از جمع‌آوری این سامانه‌ها و تاسیسات خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با طراحی دقیق عملیاتی با هماهنگی دستگاه قضا دشتستان تجهیزات استخراج ارز دیجیتال کشف شده را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، ارزش اقتصادی تجهیزات یاد شده را 5 میلیارد ریال دانست و افزود: متخلفان و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز برق رئیس پلیس فرمانده انتظامی شهرستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود