Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط مالی و پیشنهاد خوب والنسیا باعث شد نتو جذب شود.

طرفداری - جوردی ماسیپ، دروازه بان وایادولید گزینه نخست بارسلونا برای جایگزینی یاسپر سیلسن بوده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، در مراسم معارفه نتو، بارتومئو اعتراف کرد خرید نتو، به لحاظ مالی انتقال بسیار خوبی بوده است. در واقع باید گفت نتو به هیچ عنوان اولویت بارسا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به این دلیل که بارسا فکر نمی‌کرد نتو خواهان جدایی از والنسیا باشد. بنابراین گزینه‌های دیگری مدنظر باشگاه بود چون بارسا می‌دانست جدایی سیلسن قطعی است. در آن زمان، گزینه نخست بارسا، جوردی ماسیپ بوده است.

در تابستان 2017 بارسا علی رغم اینکه با ماسیپ برای تمدید قرارداد به توافق شفاهی دست پیدا کرده بود، تصمیم گرفت از سیستم 3 دروازه‌بان برای تیم اول به 2 دروازه بان کوچ کند و بدین ترتیب ماسیپ در لیست مازاد قرار گرفت. او رایگان به وایادولید رفت و به وضوح پیشرفت کرده است. بارسا در این تابستان قصد داشت او را جایگزین سیلسن کند چون ماسیپ دقیقا همان گزینه ایده آل بود به این خاطر که هم بارسا و سبک بازی‌اش را می‌شناخت هم قیمت بسیار مطلوبی داشت؛ تنها 5 میلیون یورو. خرید نتو به دلیل لاماسیایی بودنش به شدت مورد استقبال برخی مدیران باشگاه که روی بومی سازی تیم اصرار دارند، قرار گرفت. 

بارسا البته پیشنهاد رسمی نداد و فقط صحبت‌هایی مطرح شد. وقتی پای نتو به ماجرا باز شد، ماسیپ منتفی شد. ایجنت او نیز علاقه چندین باشگاه لالیگایی را از جمله سویا، سلتاویگو، لگانس و اسپانیول تایید کرده اما نامی از بارسا نبرد چون کار به مراحل جدی کشیده نشد. ماسیپ حالا قراردادش با وایادولید را تا سال 2022 تمدید کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود