Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود استاد پس از خاتمه جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل #میترا_استاد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با ابراز رضایت از روند رسیدگی قضایی به پرونده #قتل خواهرش گفت:« به هیچ عنوان از #قصاص کوتاه نمی‌آییم.

او همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص شائبه گردن گرفتن قتل از سوی #شهردار سابق تهران هم گفت:« اینگونه نیست تمام مدارک و شواهد در دادگاه موجود است که فقط ایشان از ساختمان خارج شده و شخص دیگری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود استاد ساعتی پس از خاتمه دادگاه در گفت‌وگو با روزنامه «شهروند» درباره عدم حضور اولیای دم در جلسه دادگاه گفت:«من مانع حضور پدر و مادروخواهر زاده‌ام در دادگاه شدم. پدرومادرم حال روحی مناسبی ندارند وخواهرزاده‌ام نوجوان است و صحبت مطرح شده در دادگاه تاثیر روحی بسیار بدی دارد.

البته در جلسه بعدی که چهارشنبه همین هفته برگزار می شود، آن ها باید در جلسه دادگاه حاضر باشند.

مسعود استاد با اشاره به موضوع مهدورالدم خواهرش هم گفت:«این شایعه از اساس دروغ است و اصلا چنین چیزی مطرح نیست. متاسفانه این موضوع کذب از سوی وکلای آقای نجفی مطرح شد، که نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست، کاملا موضوع را روشن کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: میترا استاد قتل نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام