Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید شرایط این باشگاه برای حذف الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا مهیاست و او به دنبال این است که قبل از این بازی مشکل بازیکنان سرباز ذوب آهن را حل کند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این باشگاه اظهار کرد: شرایط باشگاه به طور کلی خوب است و شرایط برای حذف الاتحاد آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره ماجرای بازیکنان سرباز ذوب‌آهن هم بیان کرد: در حال پیگیری هستیم تا به تمرینات برگردند. اگر تا قبل از بازی با الاتحاد به تمرین اضافه نشوند که باید دیگر در باشگاه را ببندیم! این‌ها نه بازیکن و نه سرباز تراکتور هستند. آن‌ها بدون هماهنگی و در زمان مالکیت قبلی تراکتور به آنجا رفتند و دوران آموزشی‌شان حالا به آخر سربازی موکول شده است. در حال پیگیری هستیم تا موضوع را حل کنیم.

آذری درباره شکایت از رضا شکاری هم توضیح داد: بعضی‌ها اظهارات غیر کارشناسانه می‌کنند. طرف حساب ما نه باشگاه پرسپولیس بود و نه تراکتور که شکاری به آن‌جا رفته است. طرف حساب ما باشگاه روبین‌کازان، باشگاه روستوف و شخص رضا شکاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن سعيد آذري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: یگانه آذری و ایلیا خسروی دو عضو نوجوانِ داستان نویس استان به باشگاه ملی قاف راه یافتند.
واحد افزود: یگانه آذری عضو مرکز بن با مربیگری فاطمه آذری و ایلیا خسروی عضو مرکز فارسان با مربیگری معصومه گودرزی، پس از انجام فرآیند داوری، مصاحبه و گزینش تخصصی توسط کارشناسان ستادی و اساتید مطرح داستان نویسی کشور به باشگاه استعدا‌های برتر ادبی کشور (قاف) دعوت شدند.
وی گفت: این اعضا به مدت ۳سال در یک طرح آموزشی زیر نظر بهترین اساتید ادبیات کشور به عنوان استاد راهنما آموزش‌های لازم را خواهند دید.
برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی با رویکرد نقد و بررسی آثار اعضا، ارائه‌ی منابع و سیر مطالعاتی به ایشان، دیدار با شاعران و نویسندگان نام آشنا و مطرح به ویژه در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این باشگاه به شمار می‌رود.
اردوی باشگاه قاف (بخش داستان نویسی) با حضور راه یافتگان نهایی به زودی در بهار ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد