Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-03@22:59:24 GMT

معضلات صادرات را جدی بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۹۷۵

معضلات صادرات را جدی بگیریم

حسینی در گفتگو با «اتاق نیوز» به تشریح هر آنچه در فعالیت اتاق بازرگانی و بهبود عملکرد این تشکل می تواند یاری رسان باشد پرداخت و گفت: در کل و قویا اتاق باید به دنبال اقتصاد و رفع معضلات این بخش باشد در وهله بعدی ما باید صادرات تقویت شود و مشکلاتی که در راه صادرات کشور به هر نحو ممکن قرار دارد برداشته شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت : همچنین کشور ما با مشکلات ارزی و بازرگانی هم مواجه است از آنجایی که عمده بازرگانان و تجار ما در بازار افغانستان و عراق مشغول هستند در امر برگشت پول که عمدتا هم  دلاری نبوده و ریالی است با هزاران مشکل مواجه اند  ما را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایلام ادامه داد: آنچه اکنون به مشکلات ما در باب صادرات دامن زده خود دولت است و با وضع قوانین صادرات باعث شده با خود تحریمی مواجه شویم و خودمان را از نظر ارزی تحریم کرده ایم در حالی که اصولا دولت باید بخشنامه هایی برای سهولت کار فعالین اقتصادی و کمک و همیاری به صادر کننده در نظر گیرد نه اینکه به عنوان یک تحریم اقتصادی خودمان را تحریم کند و در این خصوص، بخش خصوصی به صورت کلی دستش بسته شده است و کاری از از دستش بر نمی آید.

وی با بیان اینکه هیات رئیسه کنونی ترکیب بسیار عالی است، نظر خود را درخصوص هیات رئیسه کنونی خاطر نشان کرد: نه تنها هیات رئیسه کنونی که در اتاق ایران داریم بلکه در مجموع هیات نمانیدگانی که دراین دوره روی کار آمده اند و در اتاق ایران مستقر شده اند باید دست به دست هم دهند تا مشکلات در تمامی بخش ها مرتفع گردد .

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: عراق افغانستان خود تحریمی صادرات عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران سعد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«صادق کمایی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

مهم‌ترین موضوعی که باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

صادق کمایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که «مهم‌ترین موضوعی که باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟» بیان کرد: با توجه به اینکه مسائل اشتغال منطقه یکی از معضلات اصلی معیشت و امنیت سال‌های اخیر بوده است قطعاً برای رفع موانع و تسریع در حوزه‌های بنگاه‌های اقتصادی و حمایت از کارآفرینان حوزه تولید، تجارت و با توجه به مغفول ماندن ظرفیت و رسالت منطقه آزاد اروند در سال‌های اخیر که می‌توانست کمک شایانی در راستای حل بخش عظیمی از جوانان منطقه داشته باشد که با فاصله گرفتن از رسالت اصلی خودش در سال‌های گذشته آنچنان که شایسته بود عمل نکرده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در جواب به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» اظهار کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان آبادان و منطقه آزاد اروند و نوع مسائل و مشکلات آن قطعاً کمیسیون‌هایی مانند عمران و انرژی کمیسیون‌های هستند که می‌توان با حضور در یکی از آنها در راستای رشد، تعالی و توسعه منطقه عملکرد مطلوب‌تری داشته باشم به همین منظور جزئی از برنامه‌های بنده در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان عنوان کرد: بی برنامگی و روزمرگی مدیران، نبود تفکر متعصبانه و آینده نگری به منطقه، معضل بیکاری جوانان که در مقابل کارشکنی بخشی از مدیران نسبت به واحدهای تولیدی و کارآفرینان بوده است از جمله معضل و مشکل استان خوزستان و به ویژه شهرستان آبادان است.

وی گفت: بنده اعتقاد دارم یک نماینده و یک مدیر باید با تمام ظرفیت در کنار کسی باشد که توانایی ایجاد حتی یک شغل برای جوانان این منطقه را داشته باشد. من برای اشتغال جوانان آبادانی با تمام ظرفیت و توان در کنار کسانی خواهم بود که دوستدار واقعی آبادان و برای ایجاد فضای اشتغال بخواهند گامی بردارند.

کد خبر 6093628

دیگر خبرها

  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟