Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، احمد جعفری‌نژاد، معمار برجسته ایرانی و طراح شهر‌های بازی کشور‌های مختلف جهان فردا،  23 تیرماه، ساعت ۱۱ طی آیینی در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تجلیل می‌شود.   آیین نکوداشت این معمار صاحب‌نام و خلاق ایرانی با بیش از ۵۰ سال فعالیت حرفه‌ای که طراحی شهر‌های بازی در کشور‌های مختلف از جمله دیزلی‌لند را بر عهده داشته است، روز یکشنبه، ۲۳ تیرماه، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد جعفری‌نژاد، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و مدیر ارشد آتلیه‌ معماری دیزلی‌لند در آمریکاست که پس از ۵۰ سال به ایران بازگشته است تا تجربیات خود را در اختیار جوانان ایرانی قرار دهد.

او طراحی‌های مختلفی در ایران نیز انجام داده و طرح پارک هزار و یک شهر او به‌عنوان یک مقصد گردشگری در کلاس جهانی در حال اجراست.

بر همین اساس آیین نکوداشت این طراح و معمار ایرانی با سخنرانی فاضل نظری، مدیرعامل کانون، سیدمحمدمهدی حجت، معمار و مدرس دانشگاه، سیدمحمد بهشتی‌شیرازی، معمار و رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و شکرالله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران همراه خواهد بود.

در عین حال، نمایش فیلم مستندی از جعفری‌نژاد، رونمایی از کتاب «معمار رویاها» و نمایشگاه آثار منتخب احمد جعفری‌نژاد از دیگر برنامه‌های این آیین است.

این مراسم با مشارکت کانون، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و هلدینگ سرمایه‌گذاری عظام برگزار می‌شود.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا جامعه شهر بازی دانشگاه تهران تجلیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟