Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی در این مراسم گفت: پروژه پل گیشا، پروژه عظیمی است که در تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و بزرگراه شهید چمران در حال اجراست و می‌توان آن را پروژه بسیار پیچیده ای دانست، چراکه در این پروژه همکارانم روی محل اتصال دو شریان اصلی شهر کار می‌کنند.

حناچی با بیان اینکه آخرین قطعه از شاه‌تیرهای پل گیشا که در دهه ۶٠ اجرا شده و جز برنامه‌ریزی‌های بازی‌های آسیایی بوده، امروز برداشته می‌شود، ادامه داد: این پروژه تاکنون با سرعت بسیار زیادی انجام شد تا جبهه فعالیت برای ادامه کار باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران محدوده پل گیشا را یکی از شریان‌های اصلی شهر دانست و افزود: امیدواریم بخش عمده از قسمت سطحی پروژه تا اول مهر آماده شود؛ تلاش می‌کنیم بخش زیرسطحی نیز تا پایان سال آماده شود.

حناچی در ادامه از زحمات و همکاری پلیس راهور صمیمانه تشکر و تأکید کرد: اگر همراهی این عزیزان در حوزه ترافیک نبود نمی‌توانستیم پروژه را تا این‌جا و با این سرعت پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در بهره برداری از هر دو بخش از پروژه (سطحی و زیرسطحی) که موعد یکی از آنها ابتدای مهر و دیگری انتهای سال است، طبق برنامه پیش برویم، گفت: ایده‌هایی در این باره مطرح شده که چگونه پل گیشا را به ایستگاه متروی تربیت مدرس متصل کنیم؛ یکی از اقدامات می‌تواند ساخت پل عابرپیاده باشد، اما ایده‌های دیگر نیز وجود دارند که امیدواریم با برگزاری مسابقه مطرح شوند.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان نشان کرد: تا زمانی که کارگاه عمرانی برپا است، ترافیک نیز وجود خواهد داشت؛ البته این مشکل تا اندازه قابل توجهی با هدایت ترافیکی حل می‌شود. لازم به ذکر است گره‌های جدی تا اول مهر حل خواهند شد، اما تا زمانی که غرب و شرق جلال آل احمد به هم متصل نشوند، شرایط در این محدوده به حالت عادی بازنخواهد گشت.

کد خبر 4665397 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی شهردار تهران پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، آنچه در این خبر آمده است، «ایده‌ای در شهرداری تهران است که براساس آن، از سوی یک مقام شهرداری گفته شده، بزودی طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران حذف می‌شود».

اما ماجرای این خبر و ایده طراحان نسخه جدید چیست؟

به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی‌های نشان می‌دهد، از آنجا که مقام مسول حوزه ترافیک در شهرداری، در مصاحبه‌ای که انجام داده،‌ «نحوه حذف طرح زوج و فرد» را به شکل شفاف توضیح نداده است، دو سناریو درباره چگونگی این حذف وجود دارد.

در سناریوی اول، ممکن است شهرداری تهران به دنبال این باشد که «مقررات محدودکننده تردد خودروها در رینگ اصلی طرح ترافیک تهران» را عیناً به رینگ بیرونی یعنی «بزرگراه‌هایی که الان مشمول طرح زوج و فرد هستند»، گسترش دهد.

به بیان ساده، ممکن است فکری که مدیران شهرداری در سر دارند این باشد که «معافیت‌های رفت و آمد خودرو در محدوده زوج و فرد از بین برود و در این محدوده، عیناً مقررات طرح ترافیک اجرا شود».

اما در سناریوی دوم، ممکن است شهرداری تهران قصد دارد،‌ «رفت و آمد خودرو در محدوده زوج و فرد را کاملاً آزاد و شبیه سایر خیابان‌های تهران کند».

یک عبارتی مدتی است مدیران شهر بکار می‌برند مبنی بر «تاثیر طرح ترافیک روی شب‌مردگی مناطق مرکزی تهران». از روی این عبارت شاید بتوان، سناریوی دوم را محتمل دانست.

با این حال، عبارت متضاد دیگری توسط مدیران جدید شهر مطرح شده مبنی بر اینکه، «تردد خودروهای بنزینی در مرکز تهران محدود می‌شود». این هم، سناریوی اول را محتمل می‌کند.

طرح ترافیک اصلی، در حال حاضر مناطق ۶ و ۷ و ۱۲ و بخش‌هایی از مناطق ۱۱ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ را شامل می‌شود. زوج و فرد اما بخش‌هایی از مناطق ۲ تا ۴ و بخش‌های گسترده‌ای از ۱۰ تا ۱۹ را دربر گرفته است.

هر چند، عوارض دریافتی در این طرح،‌ به گونه‌ای است که «خودروها براحتی وارد هر دو محدوده می‌شوند».

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899131

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران