Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: اشتغال مجدد و قطع مقرری، مقرری بگیران بیمه بیکاری به صرفه جویی ۱۰۰ میلیاردی در صندوق بیمه بیکاری آذربایجان غربی منجر شد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

رضا تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: به‌تازگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی  رتبه دوم را در بین 31 استان کشور در حوزه حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری را در سال 97 به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک کارکنان این مجموعه در حل مشکلات کارگران، کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان، ایثارگرانه و مقتدرانه و با محوریت حفظ اشتغال موجود در خط مقدم در تلاش هستند و یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های ما در حوزه بیمه بیکاری حفظ و حمایت از پایداری مشاغل است.

نقی زاده تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی در حوزه بیمه بیکاری  با اشتغال مجدد و قطع مقرری  مقرری‌بگیران بیمه بیکاری بالغ بر 100 میلیارد ریال در صندوق بیمه بیکاری صرفه جویی شده است.

وی اظهار داشت: در راستای کاهش اعتراضات کارگری  و کنترل اعتراضات در داخل کارگاه  و جلوگیری از بروز تجمعات کارگری  با ابتکار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  هر ماه از با دعوت سایر دستگاه‌های ذی‌ربط  از کارگاه‌های مشکل‌دار بازدید می‌شود لذا در راستای پیگیری اهداف و همچنین رصد مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و مرتفع کردن این مشکلات با تمام توان تلاش خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم گره‌گشایی کرده و برای حفظ فرصت‌های شغلی و امنیت شغلی کارگران تلاش کنیم.

تغییر رویکرد کشاورزی در آذربایجان غربی؛ کلزا جایگزین محصولات پر آب‌بر‌ شدآذربایجان غربی کلکسیون گیاهان دارویی طبی و سنتیطرح جامع اطلاعات کشاورزی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اشتغال مجدد مقرری بگیران را نیز یکی دیـگر از چشم‌اندازهای روشن این اداره کل برشمرد و افزود: در تلاش هستیم از سایر بسترها و ظرفیت‌ها برای برگشت به کار استفاده کنیم و در کمیته‌ها و تصمیم‌گیری‌ها ارائه آموزش‌های کاربردی به مستمری‌بگیران، مدیریت در پرداخت منابع صندوق بیمه بیکاری و بسترسازی جهت جذب مقرری‌بگیران توسط کارفرمایان را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی

بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... بهره مند می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان، امروز با موضوع صنعت برق، مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... به صورت رسمی و با نام پویش "با انرژی" رونمایی شد.

در این مراسم پیام ویدیویی مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به مناسبت همزمانی از رونمایی از پویش با انرژی با روز صنعت برق و روز ملی خلیج فارس پخش شد و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در صحبتهای کوتاهی مردم را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کردند.

این نخستین باری است که صنعت برق با همکاری جامعه ورزشی، هنری و... کشور به دنبال بهینه سازی مصرف برق خواهد بود و امیدوار است که بتواند بخش مهمی از ناترازی را از طریق جلب همراهی مردم کاهش دهد.

در این راستا علاوه بر ارائه مشوق های مصوب دولت، جوایز گسترده ای نیز به مشترکانی که در زمینه کاهش مصرف برق و آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف همکاری کنند، ارائه خواهد شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در این خصوص گفت: 80 میلیون جایزه برای مشترکانی که در فصل گرم امسال صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند درنظر گرفته شده که از این بین، صدها خودرو به صورت قرعه کشی به مشترکان اعطا خواهد شد و هدایای ارزنده متنوعی به عنوان مشوق صرفه جویی در مصرف برق درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!