Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست نادال مقابل رقیب دیرینه سوئیسی‌اش در جریان رقابت‌های ویمبلدون برای او یک پیامد منفی به همراه خواهد داشت. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت شب گذشته (جمعه) رافائل نادال مقابل راجر فدرر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون نه تنها او را برای دومین سال متوالی در این مرحله از رقابت‌ها، از رسیدن به فینال بازداشت بلکه برای او با سقوط در یکی از دو جایگاه فعلی‌اش همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادال 33 ساله که به عنوان مرد شماره دو رده‌بندی اتحادیه تنیسور‌های حرفه‌ (ATP) کار خود را در ویمبلدون آغاز کرد، با قبول باخت مقابل رقیب دیرینه سوئیسی‌اش از کسب دومین قهرمانی‌ گرنداسلم خود در فصل جاری و در مجموع نوزدهمین قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌ها بازماند اما دیگر پیامد منفی این باخت کاهش فاصله امتیازی او و راجر فدرر رده سومی به 485 امتیاز بود، اختلافی که به فدرر این اجازه را می‌دهد با کسب پیروزی مقابل نواک جوکوویچ در فینال ویمبلدون، جایگاه دوم رده‌بندی ATP‌ را از چنگ نادال خارج کند و او را به رده سوم بفرستد.

نادال: ناراحتم که یک فرصت قهرمانی دیگر را در ویمبلدون از دست دادم/ حق فدرر بود که فینالیست شود

با این حال نادال هنوز می‌تواند به بقای خود در رده دوم جایگاه اتحادیه تنیسورهای حرفه‌ای امیدوار باشد چون حریف فدرر کسی است که در 47 رویارویی‌اش با این تنیسور 38 ساله سوئیسی 25 بار او را شکست داده است.

اما قهرمانی جوکوویچ هم یک پیامد منفی برای نادال خواهد داشت چرا که با پیروزی این تنیسور صرب مقابل فدرر، نادال جایگاه نخست امتیاز‌آورترین تنیسورهای سال 2019 را از دست خواهد داد و در آن صورت این جوکوویچ است که پیشتاز خواهد شد و این روند حداقل تا گرنداسلم بعدی، اوپن آمریکا ادامه خواهد داشت، تورنمنتی که از 26 آگوست (چهارم شهریور) در نیویورک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد