Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@13:52:01 GMT

کوهنوردی 7 ساعته بانوان بهمئی در ارتفاعات سولک

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۶۴۰۳

کوهنوردی 7 ساعته بانوان بهمئی در ارتفاعات سولک

تعدادی از بانوان بهمئی بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت اقدام به برگزاری یک همایش کوهنوردی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ تعدادی از بانوان بهمئی بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت اقدام به برگزاری یک همایش کوهنوردی کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهمئی در این راستا به خبرنگار ما گفت: همایش کوهنوردی بانوان بمناسبت دهه کرامت و روز دختر در ارتفاعات سولک برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاطفه بیوکانی افزود:این کوهنوردی از ساعت ۶صبح از ورودی تنگ سولک شروع شد و تا ساعت ۱۳ادامه داشت.

 وی با اشاره به اینکه این همایش زیر نظر هیئت کوهنوردی شهرستان برگزار شد، گفت: بانوان کوهنورد بهمئی مسیر ورودی تنگه تا منطقه گردگشری سولک را به صورت پیاده روی و کوهپیمایی طی کردند.

در ادامه تصاویری از کوه پیمایی بانوان بهمئی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شهرستان بهمئی، شهدا و خانواده والامقام شهداء، میزبان عموم مردم در محل برگزاری اجلاسیه خواهند بود. اجلاسیه شهدای شهرستان بهمئی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می شود.  سخنران ویژه، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با حضور حاج ابوذر روحی (اجرای سرود سلام فرمانده) در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • فردا زمان برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)