Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جعفری‌نژاد معمار برجسته ایرانی و طراح شهرهای بازی کشورهای مختلف جهان در آیینی در تهران تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، آیین نکوداشت این معمار صاحب‌نام و خلاق ایرانی با بیش از ۵۰ سال فعالیت حرفه‌ای که طراحی شهرهای بازی در کشورهای مختلف از جمله دیزلی‌لند را بر عهده داشته است روز یک‌شنبه ۲۳ تیر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«احمد جعفری‌نژاد» فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و مدیر ارشد آتلیه‌ی معماری دیزلی‌لند در آمریکاست که پس از ۵۰ سال به ایران بازگشته است تا تجربیات خود را در اختیار جوانان ایرانی قرار دهد.او طراحی‌های مختلفی در ایران نیز انجام داده و طرح تم پارک هزار و یک شهر او به‌عنوان یک مقصد گردشگری در کلاس جهانی در حال اجراست.

 

بر همین اساس آیین نکوداشت این طراح و معمار ایرانی با سخنرانی فاضل نظری مدیرعامل کانون، سیدمحمدمهدی حجت معمار و مدرس دانشگاه، سیدمحمد بهشتی‌شیرازی معمار و رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران همراه خواهد بود.

 

در عین حال، نمایش فیلم مستندی از جعفری‌نژاد، رونمایی از کتاب «معمار رویاها» و نمایشگاه آثار منتخب احمد جعفری‌نژاد از دیگر برنامه‌های این آیین است.

 

نکوداشت جعفری‌نژاد ساعت ۱۱ صبح روز یک‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

 

این مراسم با مشارکت کانون، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و هلدینگ سرمایه‌گذاری عظام برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه جشن های دهه کرامت عفاف و حجاب حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری اردبیل شورای نگهبان روزنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس

به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، شهرداری بندرعباس در آیینی از ۲۵۰۰ کارگر این مجموعه تجلیل کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار