Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تکواندو زنان در رقابت‌های تیمی بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ نتیجه را به کره‌جنوبی واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، مسابقات تیمی زنان در بازی‌های یونیورسیاد 2019 با حضور 14 تیم امروز (شنبه – 22 تیرماه) در "ناپل" ایتالیا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم زنان ایران پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار این رقابت‌ها با تیم کره‌جنوبی مبارزه کرد و در دیداری نزدیک و حساس نتیجه را 10 بر 8 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

ناهید کیانی، زهرا شیدایی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی اعضای تیم زنان کشورمان را تشکیل داده بودند.

هدایت این تیم برعهده «مهرو کمرانی» به عنوان سرمربی است.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| تداوم رتبه دهمی ایران در جدول توزیع مدال‌هایونیورسیاد 2019 ایتالیا| سروش احمدی ششمین طلایی کاروان ایران شد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,30,32/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو یونیورسیاد تکواندو یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم