Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@16:54:16 GMT

استخدام 341 نفر در آموزش و پرورش گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۶۸۱۹

استخدام 341 نفر در آموزش و پرورش گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جذب 341 نفر در آزمون استخدامی ماه آینده، گفت: این تعداد پس از موفقیت در آزمون مرداد ماه امسال و گذراندن یک سال دوره های آموزشی، مهر ماه سال آینده به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر جهان آرای با اشاره به بازنشسته شدن یک هزار و 945 فرهنگی در سال تحصیلی 99_ 98، اظهار کرد: آموزش و پرورش با دو شیوه مدیریت صحیح منابع انسانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های استخدامی، نیازهای آموزشی خود را مرتفع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون های استخدامی(ماده 28) کمبودهای خود را جبران می کند و در این راستا در مهر ماه امسال، 74 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در سال های گذشته و همچنین 231 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 97 امسال وارد کلاس های درس می شوند.

جهان آرای با اشاره به جذب 341 نفر در آزمون استخدامی ماه آینده، گفت: این تعداد بر اساس مجوزهای سازمان امور اداری کشور و پس از موفقیت در آزمون مرداد ماه امسال و گذراندن یک سال دوره های آموزشی، مهر ماه سال آینده به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای نیروی انسانی در استان، گفت: استفاده متوازن از نیروهای زن و مرد، تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و توزیع عادلانه ساعت های حق التدریس از راه های برون رفت جبران کمبود نیروی انسانی است.

گفتنی است، بیش از 26 هزار نفر در آموزش و پرورش استان گیلان در تعلیم و تربیت 392 هزار دانش آموز استان سهیم هستند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان استفاده از ظرفیت زن و مرد نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری