Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با سرقت‌های خاص از دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۵۰ فقره سرقت، خبر داد و گفت: متهمان اظهار می‌داشتند اگر مال باختگان مقاومت می‌کردند مصدومشان می‌کردیم. تاریخ انتشار: 16:37 - 22 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۸۸۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ" احمد نجفی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در اواخر سال ۹۷ با ارجاع پرونده‌های متعددی مبنی بر سرقت با تهدید از سوی ۲ موتورسوار به اداره پنجم پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات میدانی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شد، تصویری از چهره متهمان به دست نیامد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های پرونده‌های ارجاعی مشخص شد، سرقت‌ها از سوی ۲ موتورسوار که یکی از آن‌ها قوی هیکل می‌باشد، اتفاق افتاده است، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی، موتورسواران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به اداره پنجم دعوت شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، ادامه داد متهمان در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر شدند که با شناسایی چهره آنان توسط مال باختگان، به سرقت در محدوده محله‌های سیزده آبان، خانی آباد، بوستان ولایت و نازی آباد و... اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجوئی تکمیلی به ۵۰ فقره سرقت اقرار و اعتراف کردند، در صورتی که مال باختگان در مقابل خواسته هایمان مقاومت می‌کردند با سلاح سردی که همراهمان بود، پس از مصدوم کردن آنها، اموالشان را به سرقت می‌بردیم.

سرهنگ نجفی در خاتمه گفت: تا کنون ۱۶ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند، تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زورگیران سارق سرقت متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد