Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن دوشنگی رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش مشهد با اعلام این خبر گفت:‍ این مسابقات چندجانبه با همت بخش بانوان هیات جودو مشهد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت عصر امروز جمعه ۲۱ تیرماه به در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ۱۱۵ بانو جودوکار از باشگاه‌های جودو شهیدباهنر، آستان قدس رضوی، چمران، دهقان و ضربان مشهد و شهرستان‌های تربت حیدریه، تربت جام، سبزوار، چناران، قوچان و نیشابور این رقابت‌ها شرکت کردند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش مشهد گفت: در رده سنی نونهالان این رقابت‌ها فاطمه مشکاتی، نرگس حضرتی، ساجده سیدآبادی، درسا ملک، دینا رستمی، بیتا شوریابی، مبینا خدابخش، ریحانه کریمی، نازنین مکلف، زهرا اجنوردی و نادیا نیکو به مقام قهرمانی اوزان مختلف رسیدند.
دوشنگی افزود: زینب جهانگیری اصل، سحرسیدآبادی، نرگس رنجبری، مهدیه ترکمانی، مهسا محمدزاده و مهلا رجبی در رده سنی نوجوانان، زهرا جامعی، زهرا هروی، مبینا شرفی، مهیا اکبری، فاطمه سنگونی و فریبا عاقل در رده سنی جوانان به مدال طلای جام کرامت بانوان جودوکار دست یافتند.
وی تصریح کرد: رقابت‌های جودو چندجانبه بانوان در رده سنی بزرگسالان نیز پیگیری شد که در پایان آذر نورآبادی، شکوه خانقلی، نرجس سیرجانی، رقیه محمود آبادی، زینب هنرپیشه، تکتم سادات علی فر و بهناز فلاحتی مقام نخست این وزن را کسب کردند.   رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش مشهد با اشاره به سطح بالا و استقبال خوب جودوکاران بانو از این رقابت‌ها گفت: برگزاری مسابقات جودو در مناسبت‌ها و رده‌های سنی، نقش مهمی در ایجاد انگیزه در جودوکاران خواهد داشت، و حضور چهره‌های جدید از شهرستان‌های فعال و موفقیت‌های آنان در اینگونه رقابتها، نوید بخش روز‌های خوبی است که در انتظار جودو بانوان خواهد بود.
دوشنگی افزود: قطعا این حضور پرشور نمایانگر وجود استعداد‌های فراوان و مربیان زحمتکش و قهرمان پرور در بخش بانوان است.
وی به بررسی‌ها وبرنامه ریزی‌های در دست اقدام این هیات ورزشی در بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: هدف ما در وهله نخست جذب حداکثری تمامی علاقه‌مندان و بهره گیری از تمام ظرفیت نیروی انسانی با انگیزه و متخصص در هیات است و امیدواریم با حضور و همراهی حداکثری تمامی فعالان این عرصه از جمله مربیان، داوران، قهرمانان در برنامه ریزی‌های آتی هیات، ساماندهی خوبی را دراین بخش برای آغاز حرکتی رو به جلو و رسیدن به چشم انداز‌های سرشار از موفقیت و شکوفایی برای جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی بانوان مشهد شاهد باشیم.
در پایان این مسابقات که براساس آخرین قوانین فنی و داوری فدراسیون جودو کشور برنامه ریزی شده، به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانى اهدا شد.
محبوبه پراکنده، دینا دهنوی، حدیثه غلامی و مقدادی به عنوان کادر برگزاری مسابقات، اذردلقندی، مهری مهرپور، راضیه برنده، حمیده حسن پور، فهیمه حقی، سکینه قزی، عفت نعمتی نژاد، فاطمه تجربه و لیلا مهرپور نیز به عنوان کادر داوری، برگزاری این رقابت‌ها را برعهده داشتند.

انتهای پیام //م.ا   برگزاری مسابقات جودو بانوان دهه کرامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها بصورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد  برگزار  خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان