Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی در حاشیه مراسم گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد تاسیس مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه کارخانه نساجی بروجرد در سال‌های گذشته تاکنون شاهد روند توسعه و پیشرفت بوده است. افزود: از سال ۹۴ پس از مدتی رکود با بازسازی و نوسازی که سرمایه‌گذاران طرح با یک نگاه فنی و علمی و با استفاده از مشاوران مجرب در دستور کار قرار دادند تاکنون تولید این کارخانه به صورت مداوم در حال افزایش تولید بوده و از تولید حدود ۸ میلیون متر مربع به بیست میلیون مترمربع در سال ۹۷ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده امسال میزان تولیدات نساجی بروجرد به بیش از ۲۸ میلیون مترمربع افزایش یابد.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه روند توسعه و بروزرسانی خطوط تولید کارخانه نساجی بروجرد به صورت مداوم در حال انجام است   اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته دو کارخانه جدید تولید شامل خطوط ریسندگی و یک واحد دیگر به زودی در این مجموعه راه‌اندازی می شود تا شاهد افزایش واحدهای این شرکت به ۹ کارخانه و توسعه سبد کالایی محصولات نساجی بروجرد باشیم.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی این دو کارخانه جدید تعداد واحدهای کارخانجات نساجی بروجرد به ۹ کارخانه خواهد رسید و شرایط برای ایجاد بیش از ۲۰۰ اشتغال جدید در این مجموعه مهیا می‌شود.

این مسؤول اظهار داشت: خوشبختانه شاهد توجه ویژه نساجی به ایجاد فروشگاه‌ها در سراسر کشور هستیم به نحوی که اکنون ۳۸ فروشگاه در کشور در حال فعالیت بوده که تا پایان سال این عدد به بیش از ۷۰ فروشگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود

سیاوش سلیمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن شیرخشک تولید می شود که با استمرار این روند پیش بینی می شود که تولید شیرخشک تا پایان سال به مرز ۳۰۰ هزارتن برسد.

او با بیان اینکه ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می شود، افزود: با احتساب تولید و مصرف، حداقل ۲۰۰ هزارتن شیرخشک باید به بازارهای هدف صادر شود.

سلیمی با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است، گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید، شیرخام بیشتری روانه کارخانجات شیرخشک می شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به قیمت جهانی و پایه صادراتی گمرک، خواستار تعدیل نرخ هستیم، اما متاسفانه تاکنون توجهی به این موضوع نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی