Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@15:18:39 GMT

مانولاس رسماً به ناپولی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۸۱۱۲

مانولاس رسماً به ناپولی پیوست

به گزارش وانانیوز، 

کاستاس مانولاس به صورت رسمی به باشگاه ناپولی پیوست. این مدافع میانی یونانی امروز (شنبه) با پشت سر گذاشتن تست پزشکی‌اش در پایتخت ایتالیا در حضور پزشک باشگاه ناپولی، انتقال 36 میلیون یورویی‌اش از رم به نایب قهرمان فصل گذشته سری A را کامل کرد.

اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی هم با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، ورود بازیکنی که دو فصل پیش با گلزنی‌اش مقابل بارسلونا موجب حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا شد را به ناپل خوشامد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانولاس 28 ساله از سال 2014 که المپیاکوس را با قراردادی 15 میلیون یورویی به مقصد رم ترک کرد در سری A بازی می‌کند و طی یکی دو فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان میانی کالچو بوده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!