Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:46:39 GMT

تبریزی- دیاباته؛ زوج طلایی تشکیل می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۸۱۳۴

تبریزی- دیاباته؛ زوج طلایی تشکیل می شود؟

دو بازیکن تهاجمی استقلال امیدوار هستند تا شروع فصل بتوانند به هماهنگی کامل برسند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی  و دیاباته دو مهاجم شاخص حاضر در اردوی استقلال هستند که باید این فصل تلاش کنند موتور گلزنی این تیم را روشن نگه دارند.

 

استقلال نسبت به فصل پیش روح الله باقری، منشا و ایسما را در خط حمله از دست داده است و تنها دیاباته را جذب کرده است که این بازیکنان در کنار مرتضی تبریزی تنها مهاجمان اردوی آبی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط در صورتی که استراماچونی بخواهد از دو مهاجم در ترکیب تیم خود استفاده کند تبریزی و شیخ دیاباته باید تا شروع لیگ به هماهنگی ایده آل برسند تا بتوانند فصل موفقی را در کنار هم پشت سر بگذارند.

 

در این بین گفته می شود ممکن است استراماچونی یک بازیکن خارجی دیگر در پست مهاجم جذب کند که البته این موضوع از سوی هیچکدام از مدیریان باشگاه تایید نشده است.

 

 

مرتضی تبریزی دیاباته استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی تبریزی دیاباته استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی سرانجام رنگ پرده را دید؛ فیلمی که هفت ماه پس از درگذشت فیلمبردارش مرتضی پورصمدی به اکران درآمده است.

به گزارش ایسنا، داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است،همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش‌ آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفت‌وگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است. 

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.  

یاد مرتضی پورصمدی گرامی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند