Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران به همراه علیرضا واحدپور مدیرامور شعب و بازاریابی و مسعود مهدوی رئیس اداره‌کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها و شاپور ابری مدیرشعب استان اردبیل از طرح‌های اشتغال‌زائی تأمین مالی شده توسط پست بانک ایران در استان اردبیل بازدید کردند و سپس درجلسه شورای استان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش صدای ایران مهرانی در این سفر ضمن بازدید از طرح‌های اشتغا‌لزائی و واگذاری یک دستگاه بیل مکانیکی به یکی از دهیاری‌های استان اردبیل با حضور مسئولان استانداری از شعب اردبیل و چند باجه بانکی روستائی نیز بازدید و با مسئولان این باجه‌ها درخصوص موانع و راهکارهای تقویت باجه‌های بحث و تبادل نظر کرد.
علیرضا واحدپور مدیرامور شعب و بازاریابی و مسعود مهدوی رئیس اداره کل اعتبارات و ارزیابی طرح ها نیز از طرح‌های اشتغال‌زائی و باجه های روستاهای نصیرآباد و جبدرق شهرستان مشگین شهر بازدید و بر لزوم مشارکت باجه های روستائی در رونق اقتصاد روستاها تأکید کردند.
همچنین مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران به همراه حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و حمید حمید محمدی رئیس اداره کل پیگیری وصول مطالبات طی سفر به استان قم از طرح‌های تأمین مالی شده توسط پست بانک استان در مجتمع گردشگری طرلاب و ماهیان خاویاری و باجه بانکی مبارک آباد بازدید نمود.
وی در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری استان حضور یافت و با تشریح سیاست‌های کلان و انتظارات هیأت مدیره، راهکارهای لازم برای تحقق اهداف و برنامه های بانک را ارائه کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده