Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@15:58:34 GMT

ویسی در شاهین شهرداری بوشهر می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۸۱۹۸

ویسی در شاهین شهرداری بوشهر می‌ماند

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در این تیم ماندنی شد. تاریخ انتشار: 18:34 - 22 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۹۲۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: طی جلسه‌ای که ظهر امروز (شنبه) و همچنین بعدازظهر با حضور شهردار، اعضای هیئت مدیره، سرپرست تیم و عبدالله ویسی برگزار شد، با توجه به موارد مطرح شده سرمربی تیم، حضورش برای ادامه فعالیت قطعی شد و تیم صبح روز یکشنبه برای برپایی اردو به شیراز خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیگر در مورد بررسی بودجه تیم هم گفت: اواسط هفته جاری، هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای درباره بررسی و تنظیم دقیق بودجه تیم خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین بوشهر میزان مسیگر ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی

نتایج فراخوان سال ۱۴۰۲ جذب مدرس حق التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشت‌کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه اظهار کرد: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس در هیئت‌های اجرایی معین استان‌ها و بررسی نهایی در هیئت اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

وی افزود: در سال گذشته به منظور تأمین نیازهای موجود در بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی با توجه به دوره‌های در حال اجرا و رشته‌های جدید انجام شد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه بیان کرد: در این فراخوان حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال بود و جذب مدرس به‌صورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت.

کشت‌کار تصریح کرد: پس از ثبت‌نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی در سامانه جامع جذب مدرسان، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد و نتایج بررسی صلاحیت علمی به همراه وضعیت صلاحیت عمومی در هیئت اجرایی معین استان و هیئت اجرایی جذب دانشگاه جمع‌بندی شد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در این فراخوان بیش از ۷۳ هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر هفت هزار نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود سه هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد. لازم به ذکر است کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می‌گردد، فعال می‌شود و مدرسان پس از فعال‌سازی کد مدرسی می‌توانند با مراکز آموزش علمی کاربردی برای تدریس همکاری کنند.

کشت کار اظهار داشت: فراخوان بعدی، پس از نیازسنجی در تابستان ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و افرادی که در فراخوان ۱۴۰۲ در اولویت قرار نگرفته‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند در فراخوان آتی مجدداً شرکت کنند.

کد خبر 751476

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!