Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سلاله نرماشیر با ورود به لیگ برتر فوتبال استان، در کانون توجه فوتبال دوستان در منطقه شرق استان پهناور کرمان قرار گرفته است. با علی عادلی مدیرعامل جوان، با انگیزه و پرتلاش این باشگاه به گفت‌وگو نشستیم تا از باشگاه سلاله نرماشیر، فوتبال استان و ... بگوید:

**قبل از هرچیز خودتان را برای مخاطبان برنا معرفی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

علی عادلی‌نژاد هستم اهل شهرستان نرماشیر. به عنوان یکی از خادمین ورزش این شهرستان مشغول له فعالیت هستم و حدود 10 سال هست که در رشته تربیت بدنی استخدام آموزش و پرورش هستم، در حال حاضر هم به عنوان دبیر تربیت بدنی آموزشگاه‌های شهرستان ریگان مشغول به خدمت می باشم. هفت سال در بحث برگزاری مسابقات فوتبال در نرماشیر و شرق استان فعالیت کرده‌ام که برای نمونه می‌توان به «جام زنده یاد عزیزی مهر» اشاره کرد که هر سال در زمین خاکی نرماشیر با حضور 40 تا52 تیم از شرق استان برگزار می‎شد.

**چه شد که تصمیم گرفتید در لیگ برتر فوتبال استان کرمان، تیم‌داری کنید!؟

خوب با توجه به شرایط کاری و علاقه زیادی که به تیم‌داری و برگزاری مسابقات فوتبال از گذشته داشتم وارد این عرصه شدم. سال گذشته با مشورت بزرگان و پیشکسوتان فوتبال شهرم نرماشیر به این نتیجه رسیدیم که هر فعالیتی که در بحث ورزش انجام می‌دهیم باید بازخورد و نتیجه‌گیری مطلوبی داشته باشد، همین مشورت و تصمیم باعث شد، سال گذشته با توجه به نداشتن حداقل امکانات تیمی به کمک هیئت فوتبال به نام سلاله نرماشیر در لیگ دسته یک استان داشته باشیم هر چند که نتایج مطلوبی نگرفتیم. ما مسابقاتی را که میزبان بودیم در شهر بم و فهرج برگزار می‌کردیم و حتی اکثر بازیکنان شهر نرماشیر هم به دلیل نداشتن تیم در لیگ استان در تیم‌های شهرستان های همجوار بازی می کردند. ولی امسال هم با برنامه‌ای که از سال گذشته داشتیم با انگیزه فراوان‌تر تصمیم گرفتم در لیگ برتر استان به هر نحوی شده امتیاز تهیه نمایم تا بتوانم به جوانان با تعصب شهرم خدمتی خالصانه انجام دهم و انشاا... این امتیاز،  آغازی باشد برای پیشرفت جوانان باغیرت شهرم.

** حالا که وارد لیگ برتر فوتبال استان شده‌اید، برای فصل جدید لیگ برتر چه برنامه‌ای دارید؟

در باشگاه سلاله نرماشیر و حتی هیئت فوتبال شهرستان نرماشیر سعی داریم تعامل و همکاری بیشتری با تیم‌ها و هیأت فوتبال استان داشته باشیم. برای فصل جدید برنامه داریم که تیم سلاله نرماشیر با قدرت وارد این مسابقات شود و به جایگاه واقعی خودش برسد و همچنین دنبال برنامه فرهنگ سازی در تیم و حتی تماشاچیان هستیم که از نظر انضباطی، اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه رفتار خویش قرار دهند. در خصوص جذب مربی نیز در حال مذاکره با مربی بومی، جوان و آینده‌دار آقای حسین چهاردانگی هستیم تا بتوانیم از داشتن ایشان به نحواحسن در جهت پیشرفت فوتبال شهرستان استفاده نمائیم. بعد از جذب مربی نیز وارد فاز یارگیری خواهیم شد.

** هیئت فوتبال استان کرمان سال گذشته، مسابقات لیگ برتر فوتبال استان و لیگ دسته یک استان را برگزار کرد که در لیگ دسته یک خودتان، تیم داشتید، در خصوص عملکرد هیئت فوتبال استان توضیح دهید...

همین جا جا دارد از خدمات ویژه و ارزنده هیئت فوتبال استان وهمچین شخص آقای دکتر قرایی ریاست این هیئت  قدردانی کنم. هیئت استان واقعا با تدابیر به کار گرفته و برنامه‌ریزی‌های مدون و همچنین با تحولاتی که انجام داده، فوتبال استان را در مسیر پیشرفت قرار داده و به جرئت می‌گویم افزایش قابل ملاحظه کیفیت سطح فوتبال استان را در همه زمینه‌ها می‌توان حس کرد. فوتبال استان علی‌الخصوص در مناطق محروم واقعا با پیگیری‌های جناب دکتر قرایی و اعضای محترم هیئت روز به روز در حال رشد و شکوفایی می باشد.  فعالیت‌های دکتر قرایی و حضورشان در این مناطق و توجه‌شان به بازیکنان بومی شهرستان‌هایی چون نرماشیر، انگیزه‌ای جدی برای علاقه‌مندان به فوتبال مناطق محروم است. انشاالله با پشتکار و جدیت هیئت فوتبال استان امسال هم چون سال گذشته، سالی پربار و پر نتیجه‌ای در انتظار فوتبال استان باشد.

 

** از منطقه نرماشیر چهره‌های شاخصی چون احمد حسن‌زاده و علیرضا آرتا به فوتبال کشور معرفی شدند، آیا در بحث استعدادیابی و فعالیت در رده‌های سنی هم ورود می‌کنید؟

از همین جا به دوستان گلم آقا احمد و علی آقا عرض ارادت می‌کنم. به نکته قابل توجهی اشاره نمودید، قطعا یکی از اهداف از تاسیس باشگاه سلاله این بوده است که در بحث پایه‌ها و همچین فوتبال بانوان صورت جدی‌تر در آینده ای دور شروع به فعالیت کند که انشاالله آرتاها و حسن‌زاده‌ها و همچنین علیرضا اسدآبادی و صادق رحیمی‌ها تحویل فوتبال استان و حتی کشور دهد که البته این مهم کمک و یاری مسئولین ورزش شهر هم را می‌طلبد.

 

**حرف آخر ...

 جوانان هر شهری سرمایه‌های آن شهر به حساب می‌آیند، پس باید از این سرمایه‌ها محافظت کرد و از مسئولین عزیز و دلسوز شهرم تقاضا دارم به ورزش و ورزشکاران و همچنین نسبت به تجهیز اماکن ورزش شهرستان توجه ویژه تری داشته باشند.

در پایان از همه جوانان با غیرت شهرم تقدیر و تشکر می‌کنم و از امام جمعه محترم شهرستان نرماشیر، فرماندار، اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال شهرستان نرماشیر ، اصناف و شهرداری محترم و آقای هادی قلعه خانی، مجید برجی پرتلاش و بی ادعا، جواد نظام آبادی، ابراهیم رستم‌آبادی و علی آقای چهاردانگی سپاس ویژه دارم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بازی سرمایه فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر از اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم و توزیع بیش از ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در هفته کار و کارگر استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت‌کن شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن سالروز بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به مهمترین اهداف سازمان بسیج کارگری و کارخانجات، اظهار داشت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پیگیری مطالبات کارگران، تامین امنیت شغلی کارگران و بررسی مشکلات و موانع تولید کارگاه‌های تولیدی از اهداف اصلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در سال جاری شهید اسدالله ابراهیمی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی، گردهمایی جهاد تبیین و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر در هفته کار و کارگر است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر در ادامه با اشاره به برخی دیگر از اقدامات شاخص سازمان بسیج کارگری و کارخانجاتف تصریح کرد: اعزام پیش از 60 گروه جهادی به مناطق محروم برای اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی و توزیع پیش از 313 بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برخی دیگر از اقدامات این سازمان در هفته کار و کارگر محسوب می‌شود.

نصیحت‌کن رسیدگی مسئولین به حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: توزیع بیش از شش هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری 60 نشست تبیینی و بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر توسط سازمان بسیج کارگری و کارخانجات از برنامه‌های سال قبل است.

وی از تدوین 200 برنامه در هفته کار و کارگر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری 20 کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارگران، اعزام بیش از یک‌هزار و 500 کارگر به اردوی راهیان نور جنوب و پیش از 500 کارگر به اردوی راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و اعزام کارگران به مشهد مقدس اقدامات این سازمان در سال 1402 است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف، برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، کشت نهال در کارخانجات استان بوشهر و دیدار از خانواده‌های شهدای کارگری برخی را از دیگر اقدامات این سازمان در سال قبل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر