Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) در این مراسم گفت: نهال این جشنواره بعد از ۱۷ سال تبدیل به شجره طیبه ای شده که در همه ۳۱ استان کشور و کشورهای اسلامی ریشه دوانده است.
محمد رضا برازش افزود: طی ۲۰ ماه گذشته سیاست های مختلفی برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره اتخاذ و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پس از گسترش و فراگیری و تنوع برنامه های جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، ارزیابی اقدامات و جشنواره ها با هدف ارتقای کیفیت آنها توسط کارشناسان صورت گرفت و در نهایت برخی برنامه ها و همایش‌ها تجمیع و به صورت ۱۵ جشنواره تخصصی، دهها برنامه و شبهای فرهنگی و همایش‌های علمی و پژوهشی اجرا شد.
وی گفت: در این دوره توجه به تولیدات کاربردی و حمایت از کارهای خلاق فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گرفت که در این راستا در پایان این مراسم دو تابلو نفیس هنری و چند اثر نقاشی با موضوع حضرت امام رضا (ع) و جند اثر فاخر دیگر که تولیدات این دوره از جشنواره است، رونمایی می‌شود.
برازش افزود: امسال برای نخستین بار همزمان با این جشنواره پویش حامیان رسانه‌ای با مشارکت رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی کشور ایجاد شد تا این برنامه به بهترین نحو پوشش خبری داده شود.
وی مشارکت و هم افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مردم نهاد و حمایت‌های گسترده آستان قدس رضوی و همکاری این نهاد با شهرداری مشهد را از دیگر دستاوردهای این دوره از جشنواره برشمرد.
وی اظهار داشت: انضباط و شفافیت مالی سرلوحه کار این بنیاد در طول برنامه ریزی و اجرای هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) قرار گرفت به طوری که این نهاد به عنوان موسسه شاخص زیر پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مالی معرفی شد.
برازش همچنین از حضور سفرای کشورهای دوست و اسلامی و مسئولین نهادهای فرهنگی و بین المللی در این همایش قدردانی کرد.
۷۴۸۹/‏۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد