Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه به‌زودی ۲کارخانه جدید تولیدی در نساجی بروجرد راه‌اندازی می‌شود، گفت: با این اقدام شرایط برای ایجاد بیش از ۲۰۰اشتغال جدید در این مجموعه مهیا می‌شود. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، رضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: خوش‌بختانه کارخانه نساجی بروجرد در سال‌های گذشته تاکنون شاهد روند توسعه و پیشرفت بوده، به نحوی که از سال 94 پس از مدتی رکود با بازسازی و نوسازی که سرمایه‌گذاران طرح با یک نگاه فنی و علمی و با استفاده از مشاوران مجرب در دستور کار قرار دادند تاکنون تولید این کارخانه به‌صورت مداوم در حال افزایش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه کارخانه نساجی بروجرد از تولید حدود 8 میلیون مترمربع به 20میلیون مترمربع در سال 97 رسیده‌است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شده امسال در سال رونق تولید میزان تولیدات نساجی بروجرد بیش از 28میلیون مترمربع افزایش یابد که امیدواریم با برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاران طرح این امر تحقق یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: روند توسعه و به‌روزرسانی خطوط تولید کارخانه نساجی بروجرد به‌صورت مداوم در حال انجام است و خوش‌بختانه با برنامه‌ریزی انجام‌شده 2 کارخانه جدید تولید شامل خطوط ریسندگی و یک واحد دیگر به‌زودی در این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد تا شاهد افزایش واحدهای این شرکت به 9 کارخانه و توسعه سبد کالایی محصولات نساجی بروجرد باشیم.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این دو کارخانه جدید تعداد واحدهای کارخانجات نساجی بروجرد به 9 کارخانه خواهد رسید و شرایط برای ایجاد بیش از 200اشتغال جدید در این مجموعه مهیا می‌شود.

«خلاقیت» موتور محرک صنعت نساجی؛ اصفهان قطب پوشاک خاورمیانه می‌شودشهرک صنعتِ نساجی و پوشاک در استان مرکزی ایجاد می‌شودصنعت نساجی گیلان احیاء می‌شود

صفی‌خانی گفت: خوش‌بختانه شاهد توجه ویژه نساجی به ایجاد فروشگاه‌ها در سراسر کشور هستیم به‌نحوی که اکنون 38 فروشگاه در کشور در حال فعالیت بوده که تا پایان سال این عدد به بیش از 70 فروشگاه خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی این استان در راستای رونق تولید و حمایت از واحدهای در حال توسعه از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد و امیدواریم نساجی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های تولید صنعت نساجی و پوشاک در کشور تبدیل شود.

صفی‌خانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه توسعه حوزه نساجی و پوشاک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت ارشد لرستان به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: در این راستا شاهد فعالیت واحدهای تولیدی بزرگ در این استان هستیم که حتماً حمایت همه‌جانبه و اجرای طرح‌های توسعه در این واحدها در دستور کار قرار دارد تا شاهد تبدیل‌شدن لرستان به یکی از قطب‌های صنعت نساجی و پوشاک در کشور باشیم.
انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی