Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بولونیا اعلام کرد که بیماری سرطان خون مبتلا شده و دیگر نمی‌تواند در دنیای فوتبال حضور داشته باشد. 

طرفداری- سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، عصر امروز در کنفرانسی مطبوعاتی حاضر شد و همانطور که انتظار می‌رفت، درباره بیماری اش که منجر به دوری او از دنیای فوتبال خواهد شد، به صحبت پرداخت. میهایلوویچ در این باره گفت:

این کنفرانس به درخواست خودم برگزار شد و خواستم که حریم خصوصی ام حفظ شود، خواستم اولین نفری باشم که به شما و البته بازیکنان تیمم این خبر را اطلاع می‌دهم، حتی اگر کسی برای فروش 200 کپی بیشتر از  روزنامه اش، بخواهد رفاقتی 20 ساله را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سرطان خون(لوکمیا) دارم. ترسی از مریضی ندارم و به آن احترام می‌گذارم، می‌خواهم با آن مقابله کنم، با سینه ای ستبر، با آن چشم تو چشم شوم، کاری که همیشه کرده ام. شاید همه تصور می‌کردید آخرین نفری که فکرش را می‌کردید مریض شود، من بودم. من قوی هستم و می‌خواهم با این مریضی مبارزه کنم. 28 فوریه آزمایشاتی داشتم و همه چیز آن موقع نرمال و عادی بود. امیدوارم بعد از پیروزی در این نبرد، بتوانم درباره آن با شماها حرف بزنم. متأسفانه زندگی چیزی به من نداد و برای هرچیزی که داشتم جنگیدم، مقابل این یکی هم خواهم جنگید.   

میهایلوویچ علی رغم تمدید قراردادش با بولونیا، دیگر نمی تواند به حضور در این تیم ادامه دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد

قهرمان کشتی المپیک و جهان که در تورنمنت زاگرب مغلوب نماینده ایران شد، می‌گوید باخت او مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین روش مبارزه رقبایش مقابل او را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل اسنایدر که بار دیگر به عضویت تیم ملی آمریکا درآمده و قرار است نماینده 97 کیلوگرم این کشور در بازی‌های المپیک پاریس باشد، در حالی که سهمیه حضور در المپیک را هم با سومی در رقابت‌های 2023 بلگراد به دست آورد، درباره شکست سنگین 11 بر صفری که آنجا مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرد، گفت: قد او بلند است و استایلش متفاوت. سبک کشتی من به سبک تاج‌الدینوف نمی‌خورد. او منتظر است که حریف حمله کند و بعد از اشتباه او امتیاز بگیرد اما من کشتی‌گیری هستم که وسط تشک هر چه آمد، می‌زنم. استراتژی کشتی من به او نمی‌خورد.

قهرمان المپیک و جهان قد بلند کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین را مانع سختی در راه اجرای فن دانسته و ادامه داد: اینکه قدش بلند است، اذیتم می‌کند. استراتژی قبلی من مقابل او جواب نمی‌دهد. باختی که به تاج‎‌الدینوف دادم، باعث شد خیلی از رقبایم در دنیا روش کشتی‌شان را با من عوض کنند.

اسنایدر امسال کار سختی برای قرار گرفتن روی سکو دارد. او که سال گذشته در پی آسیب‌دیدگی عبدالرشید سعدالله‌یف و انصرافش از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بعد از شکست مقابل تاج‌الدینوف، بدون مبارزه مدال برنز مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد، حالا پیش روی خود علاوه بر تاج‌الدینوف که شکست سنگینی را مقابل در بلگراد تجربه کرد، امیرعلی آذرپیرا را می‌بیند که پیش از کسب سهمیه المپیک در تورنمنت زاگرب موفق به شکست او شد.

همچنین اگر عبدالرشید سعدالله‌یف به پاریس بیاید، خودش هم رقیب سنتی و سرسخت اسنایدر است و اگر هم همچنان اسیر محرومیت باشد، به جایش علیخان جبرئیلوفی خواهد آمد که سهمیه المپیک را در این وزن برای روس‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است