Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به مباحث مطرح شده درباره عدم ترخیص سه بازیکن سرباز توسط باشگاه تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار موسی کمالی درباره گذراندن خدمت سربازی سه نفر از بازیکنان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: سه نفر از بازیکنان باشگاه ذوب‌آهن در سال 96 برای انجام خدمت سربازی اعزام و در باشگاه تراکتورسازی مشغول فعالیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این افراد قطعاً پس از پایان خدمت همچون سایر سربازان ترخیص خواهند شد.

وی با اشاره به بحثهای مطرح‌شده درباره عدم ترخیص این افراد توسط باشگاه تراکتورسازی یا نیروهای مسلح، تصریح کرد: این مباحث صرفاً جو رسانه‌ای بوده و صحت ندارد.

کمالی متذکر شد: یکی از افراد فوق، خدمتش همین ماه تمام و به زودی ترخیص می‌شود، دو نفر دیگر نیز مدت کمی از خدمت آنها باقی مانده و ترخیص می‌شوند و عدم ترخیص آنها توسط باشگاه تراکتورسازی یا نیروهای مسلح صحت ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: کسی نمی‌تواند سربازی را حتی یک روز بیش از خدمت نگه دارد.

احتمال توقف قانون کسر خدمت ایثارگری بعد از سال 1401

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم