Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی در بخشی از تمرین از شاگردان خود راضی نبود.

طرفداری- تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 18:50 در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

* بازیکنان تیم امید که روز گذشته در دیدار دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بودند، صبح امروز ریکاوری کردند و در تمرین عصر امروز کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان ابتدا زیر نظر کادرفنی به گرم کردن مشغول شدند و پس از 10 دقیقه در دو گروه قرمز و بنفش، فوتبال درون تیمی انجام دادند. هفت بازیکن هم که در فوتبال درون تیمی حضور نداشتند، پشت دروازه به پاسکاری و بازی آقاوسط پرداختند.

* فرهاد مجیدی در تمرین اصرار داشت بازیکنان از دروازه‌بان تا بازیکنان دیگر، با پاسکاری توپ را به دروازه مقابل برسانند.

* مجیدی در بخشی از تمرین از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

به نقل از تسنیم، این تمرین فقط 30 دقیقه برای رسانه‌ها قابل پوشش بود و سپس تمرینات دور از چشم خبرنگاران و تصویربرداران انجام شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان