Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: دشمنان انقلاب میلیاردها دلار در سرتاسر دنیا هزینه می‌کنند تا زیربناهای فکری ملت ایران را تخریب کنند. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در همایش بزرگ رستگاران در رشت اظهار داشت: حمله انقلاب اسلامی به اردوگاه زر و زور دشمن از نخستین حملات و قدرت انقلاب بود و حمله به اردوگاه‌های باطل در سرتاسر جهان جزء دومین حملات و قدرت انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حمله به تمام قدرت‌های سلطه جهان، سومین حمله و قدرت انقلاب اسلامی بود خاطرنشان کرد: امروز برخی از رهبران به ظاهر مسلمان کشورهای اسلامی دنیا هم خود وسیله‌ای برای قدرت‌های استکباری هستند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمنان بیش از 3 هزار سایت در دنیا بر علیه شیعیان راه انداختند گفت: دشمن بیش از 50 مرکز علمی، پژوهشکده و دانشگاه برای نابودی شیعه به کار گرفته است اما دشمنان بدانند که با وجود تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایشان، ما در راه خود استوارتر می‌شویم.

امام جمعه رشت: اروپایی‌ها از اف‌ای‌تی‌اف و اینستکس ناامید شده‌اند؛ آنها به‌ ‌سیاست ماشه روی آورده‌اندامام جمعه رشت: مرجعیت پاک‌ترین نهاد پس از وجود امام زمان(عج) استامام جمعه رشت: سفر حج باید در حالات درونی و زندگی افراد اثرگذار باشد

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار در سرتاسر دنیا هزینه می‌کنند تا زیربناهای فکری ملت ایران را تخریب کنند گفت: این جمعیت کثیری که امروز در همایش رستگاران حضور دارند هرکدام یک مجاهد فی‌‌ سبیل‌الله و به نوعی جانبازان فداکار انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در رابطه با فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: پروردگار متعال در قرآن کریم، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را راهنمایی کرده است و قرآن فرمود باید از میان شما، امت‌ها و گروه‌هایی به پا خیزند و دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به دو گونه فردی و اجتماعی این فریضه الهی اشاره کرد و ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر از جایگاه بسیار بالا و مهمی در جامعه برخوردار است و گونه اجتماعی این فریضه جزء وظایف حکومت اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه با توجه به آیات قرآن و آموزه‌های دینی، خداوند متعال از جامعه‌ای که مردم آن در برابر منکرات واکنش انجام ندهند، گله‌مند است افزود: امر به معروف و نهی از منکر، پیمودن راه شهیدان، آزادگان و اولیاء خدا است.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: امام علی(ع) در حکمت 374 نهج‌البلاغه فرمودند که تمام عبادات و حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر یک قطره است بنابراین این فریضه الهی یک دریا است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ما باید به دین و قانون خدا عمل کنیم ابراز داشت: مردم باید کتاب‌هایی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر نوشته شده را بخوانند و دنبال کنند تا جایی که حتی حفظ کنند زیرا این مساله یک برنامه مهم الهی است.

به گزارش تسنیم، در انتهای این برنامه، از تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند

به گزارش صدای ایران، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت:در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

آنگونه که مهر روایت کرده، امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است.

آیت الله سعیدی گفت: ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

آیت الله سعیدی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند