Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای حفاظت آب گفت: طی، سال‌های گذشته روند افت آب‌های زیرزمینی از۹۰ به ۱۱۰ افزایش یافت و کاهش روند امسال نیز به علت بارندگی‌های اخیر بود، وگرنه این روند افزایش بیشتری می‌یافت.

وی گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر صدور برخی مجوز‌ها به همراه حفر چاه آب تنها با هدف افزایش ارزش افزوده اراضی بوده است که این مساله باید مورد توجه دستگاه‌های متولی استان قرار گیرد و پروانه‌هایی که به این منظور گرفته شده و تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته، لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاد تاکید کرد: باید هرگونه پروانه و جوازی که در حوزه آب صادر می‌شود نوع بهره برداری و زمان آن نیز لحاظ گردد در غیر این صورت مجوز مربوطه باطل اعلام شود.

معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی ملزم به نصب کنتور هوشمند آب هستند و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای حفاظت آب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول