Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:13:40 GMT

۲۵۰ سینما توسط بخش خصوصی در کشور احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۱۱۲

۲۵۰ سینما توسط بخش خصوصی در کشور احداث می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور گفت: ۲۵۰ پروژه سینما در نقاط مختلف کشور به همت بخش خصوصی احداث می‌شود که امیدواریم این میزان با تلاش مسئولان افزایش یابد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رمضانعلی حیدری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات سینماهای اردبیل با بیان اینکه یک سوم هزینه بازسازی سینماها از طریق کمک بلاعوض تامین می‌شود، اظهار داشت: هر طرح بازسازی پس از تأیید و بررسی متن، تا سقف یک سوم هزینه بازسازی کمک هزینه بلاعوض خواهد داشت، یک سوم سهم مالکان و یک سوم نیز سهم استانداری یا شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حوزه سینما را دارای اهمیت بسیاری  دانست و افزود: با توجه به اهمیت و اعتباری که حوزه سینما به خود اختصاص داده است اعتبارات سازمان سینمایی کشور صرفا باید برای حمایت و پشتیبانی فرهنگی از فیلمسازان هزینه شود.

زیرساخت‌های سینمایی استان اردبیل تقویت می‌شودسینما تابان کرمان موزه سینما می‌شودخمسه: دولت چه کرده که 90 درصد مردم به سینما نمی‌روند

حیدری با تاکید بر شعار "ایران تهران نیست" تصریح کرد: برقراری عدالت فرهنگی یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌شمار می‌رود و ما نیز همواره برای تحقق شعار "ایران تهران نیست" تلاش می‌کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور با بیان اینکه در راستای تحقق عدالت فرهنگی با بخش خصوص نیز همکاری گسترده‌ای داریم، اظهار کرد: 250 پروژه سینما در نقاط مختلف کشور به همت بخش خصوصی احداث می‌شود که امیدواریم این میزان با تلاش مسئولان افزایش یابد.

وی با اشاره حوزه سینمای استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل شایستگی داشتن امکانات بسیاری در حوزه سینما دارد به‌طوری که اگر در این شهر یک پردیس سینمایی 10 سالنی احداث شود علاوه‌ بر صدور مجوز سازمان سینمایی نیز در ازای هر پرده سینمایی یک میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی