Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@02:47:35 GMT

راه ارتباطی شهرستان اشنویه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۱۸۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از اشنویه، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه گفت: نیروهای راهداری در مناطق سخت‌گذر این شهرستان راه‌های ارتباطی روستاهای منطقه«شیوه خزال»و«کانی شمس‌الدین»را برف‌روبی و بازگشایی کردند.

محسن خادمی افزود: حجم بالای برف در مناطق ییلاقی شیوه خزال و راه‌های مرزی کانی شمس‌الدین موجب بسته شدن این مسیرها شده بود که نیروهای راهداری اقدام به برف‌روبی و بازگشایی این مسیر در اولین ماه از فصل تابستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتفاع برف در این مناطق را سه تا ۶ متر اعلام کرد و گفت: انباشت حجم زیادی برف رفت و آمد عشایر را به این مناطق ییلاقی با مشکلات زیادی مواجه کرده بود.

وی‌افزود: به دلیل سخت‌گذر و کوهستانی بودن این مناطق امکان بازگشایی محورهای ارتباطی پیش از این وجود نداشت که با گرم شدن هوا ماشین‌آلات سنگین راهداری توانستند به این مناطق اعزام و اقدام به برف‌روبی این مسیرها کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشنویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد