Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:02:11 GMT

تاکید ویلموتس به تازه واردها و حضورتماشاگر ویژه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۱۹۲

تاکید ویلموتس به تازه واردها و حضورتماشاگر ویژه

‍‍‍‍‍‍

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی تیرماه در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش مشرق، اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانیم:

* پیش از آغاز تمرین خبرنگار رسانه‌های گروهی با بازیکنانی نظیر دانیال اسماعیلی‌فر، آرش رضاوند، رشید مظاهری، محمد انصاری و مقداد محمدی گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در همان ابتدای تمرین مسوولان بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال کاتالوگی در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار دادند که برای اولین‌بار طی سال‌های اخیر این اتفاق رخ داد. در این بروشور اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی و همچنین اعضای کادر فنی این تیم منتشر شده بود.

* پیش از شروع تمرین ویلموتس بازیکنان را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها به گفت‌وگو پرداخت سپس در ادامه بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخته و کار تاکتیکیرا آغاز کردند.

* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی امروز میهمان ویژه تمرین تیم ملی بود. پیش از شروع تمرین نیز اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با سلامت در حالی که پرچم ایران را در دست داشت عکس یادگاری گرفتند.

* بخش ابتدایی تمرین به کارهای استقامتی اختصاص داشت که وحید هاشمیان روند آماده‌سازی ملی‌پوشان را عهده‌دار شد؛ ضمن آنکه هاشمیان صحبت‌های مارک ویلموتس را به بازیکنان منتقل می‌کرد. هنگامی که بازیکنان مشغول دادن پاس به یکدیگر بودند هاشمیان به نقل از ویلموتس خطاب به بازیکنان گفت شما باید با یکدیگر حرف بزنید توپی را که ارسال می‌کنید باید سرعت داشته باشد و پاس‌هایی را که به هم می‌دهید باید به شکلی باشد که بازیکن گیرنده پاس به خاطر ضربه نایستد. در این آیتم ویلموتس به دقت عملکرد بازیکنان تیم ملی را زیر نظر داشت.

* مهرداد محمدی لژیونر جدید تیم فوتبال ایران به دلیل تشابه چهره با برادرش مورد استقبال قرار گرفته بود و برخی از خبرنگاران وی را با میلاد محمدی اشتباه گرفته بودند.

* علی کریمی و رضا اسدی جزو بازیکنانی بودند که با توجه به روشن نشدن تکلیف این بازیکنان برای لیگ نوزدهم مورد توجه نماینده‌های رسانه‌ها قرار گرفتند اما این دو نفر حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشدند.

* بعد از گذشته ۲۰ دقیقه از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران خبرنگاران به بیرون هدایت شدند و نمایندگان رسانه‌ها به همین دلیل با توجه به برگزاری تمرین تیم ملی امید در زمین شماره یک کمپ تیم ملی به محل تمرین شاگردان مجیدی رفتند.

* تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید قرار است روز دوشنبه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

*این فیلم را ببینید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس مارک ویلموتس فوتبال تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد