Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای بیش از ۴ ونیم میلیون ایرانی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه ۴۰ ساله آینده کشور است که برای برای مردم و مسئولین تبیین شود. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد نوری ظهر امروز در نشست خبری و تعاملی با رسانه های استان قزوین اظهار داشت: براساس بیانات مقام معظم رهبری بیش از 70 درصد جمعیت امروز کشور بعد از انقلاب متولد شده اند و انقلاب، دفاع مقدس و مبارزات آن روزها به خوبی برای این افراد تبیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر جامعه ای نتواند تاریخ و رویدادهای خود را برای نسل جوان خود تبیین کند قطعا نمیتواند ارزش ها ی خود را به این نسل منتقل کند از این رو سال هاست در کشور در تلاشیم تا انقلاب اسلامی، روزهای مبارزه و دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات روشنگری با هدف نعضت تبیین با همین منظور با همراهی سپاه در سراسر کشور برگزار می شود و در تلاشیم تا انقلاب اسلامی و ارزش های آن و همینطور دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم.

کردستان| بیانیه گام دوم انقلاب براساس آموزه‌های قرآنی استقزوین| بیانیه گام دوم انقلاب میتواند مشکلات کشور را ریشه ای درمان کندمصلحی در بیرجند: بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس آموزه‌های قرآنی است؛ دشمن تمرکز خود را روی "نفوذ" قرار داد

نوری عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم نیز در این مدت به عنوان مهم ترین نقشه راه فعالیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور توانسته است به اهمیت و تاکید تبیین انقلاب اسلامی و ارز شهای آن برای نسل جوان بپردازد.

وی گفت: به همین منظور بخش قابل توجهی از نهضت تبیین و روشنگری در کشور به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص داده شده است.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه افزود: بر همین اساس در بیش از 47 هزار برنامه و گردهمایی که به منظور تبیین و روشنگری در کشور برگزار شده است بیش از 4 و نیم میلیون نفر با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شدند.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه تصریح داشت: رهبر بصیر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به صورت کامل به تبیین وضعیت موجود کشور، گذشته و آینده پیش رو پرداخته اند که در خصوص وضعیت امروز به درستی به تاثیر دروغ پردازی های رسانه های معاند، تبلیغات فرهنگی و جنگ اقتصادی اشاره داشته اند.

نوری عنوان کرد: سه مسئله اصلی خودسازی، جامع پردازی و تمدن سازی بارها در بیانیه گام دوم انقلاب به چشم میخورد و نشان میدهد کلید موفقیت کشور در توجه ویژه به این نکات است.

وی همچنین گفت: برای این که بتوانیم به بیان داشته های انقلاب در جامعه برسیم باید بتوانیم مقایسه ای درست، منطقی و تخصصی از وضعیت موجود با وضعیت طاغوت در کشور ارائه کنیم، تا ببینیم دستاوردهای واقعی نظام برای مردم چه چیزهایی بوده است.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند در زمان طاغوت درآمد کشور از محل فروش نفت سالانه چقدر بود وچه مقدار از آن صرف توسعه و آبادی در کشور می شد که وزیر وقت در مصاحبه با تلویزیون از گرسنگی بیش از 80 درصدی مردم کشور خبر میداد و امروز تحریم ها، شرایط اقتصادی نا مناسب، مشکلات داخلی و خارجی، جنگ و خرابی های بعد از جنگ چند درصد از درآمدهای کشور را از بین بردو با همین شرایط در عرصه های علمی، اقتصادی، هنری و اجتماعی تا چه اندازه به رشد رسیده ایم.

نوری افزود: در سال های پس از انقلاب کل درآمدهای ایران از محل های مختلف چیزی نزدیک به 2 هزار میلیارد دلار بوده است که با بررسی های به عمل آمد بیش از نیمی از این درآمد صرف جنگ و خرابی های پس از آن شده است و تمام رشد هایی که در عرصه های پزشکی، صنعتی، اجتماعی، علمی  و ... در کشور می بینیم تنها با 1 هزار میلیارد دلار محقق شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در این مسیر تنها استفاده از جوانان معتقد و انقلابی بود که توانست کمک کننده باشد و امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور جوانان انقلابی، جریان ساز و معتقد در عرصه های مدیریتی کشور نیاز داریم.

مسئول امور هادیان سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه گفت: اگر فقط چند جوان با این ویژگی بتوانند در مجلس شورای اسلامی راه پیداکنند قطعا بسیاری از مشکلات کشور با تفکر و انرژی این جوانان حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است

 افشین کسالائی معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در نشستی با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور با تاکید بر تحلیل اهم شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم، برنامه‌ریزی برای توسعه را ایجاد بستری دانست که در پهنه آن توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی کشور در چارچوب‌های مبتنی بر نظریه‌های علمی و تخصصی طراحی، تدوین و اجرا شود.

وی در تبیین نقشه راه برنامه هفتم توسعه کشور به تشریح پارادایم، اصول حاکم، ویژگی‌ها، اهداف و الزامات و پیش نیاز‌های تحقق آن سخن گفت و اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است و در تدوین آن تلاش شده سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به عنوان محور‌های اصلی برنامه در نظر گرفته شود.

کسالائی با اشاره به اهم احکام قانونی با رویکرد استانی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تمرکززدایی و تقویت نقش استان‌ها در این برنامه مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی رویکرد اصلی برنامه هفتم توسعه را بر اساس موضوعات کلیدی و پیشران‌های کشور با رعایت ملاحظات اسناد آمایش سرزمین، سیاست‌ها، تمرکز بر پیشران‌های توسعه، مسایل بحران‌زا و بسترساز‌ها (ابر پروژه‌ها) عنوان کرد.

تبیین چارچوب تدوین سند توسعه و برنامه‌های عملیاتی استان و تبیین و تحلیل اصلی‌ترین موضوعات و تبصره‌های قانون بدجه مرتبط با استان از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست بود که به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است؛ این نشست با توجه به تصویب و ابلاغ قریب الوقوع برنامه هفتم توسعه و مبنای عمل قرار گرفتن در سال جاری و ضرورت تبیین مبانی و احکام آن به همت معاونت توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است