Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا مصطفی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این واحدها در شهرهای بجنورد و شیروان قرار دارند، افزود: ۲۲۰ واحد از این واحدها در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه و ۱۸۸ واحد نیز در قالب خود مالکی به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی هم گفت: سهم این استان از مسکن مهر ۲۴ هزار و ۱۵۰ و احد است که از این تعداد ۱۹ هزار واحد به بهره برداری رسیده و چهار هزار و ۳۰۲ واحد باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد عمادیانفر افزود: از مجموع واحدهای باقیمانده مسکن مهر، هزار و ۵۰۶ واحد مشکلاتی دارند که در صدد رفع مشکلات این پروژه‌ها هستیم که بخشی از آنها مربوط به گستان شهر است.

وی افزود: هم چنین ۲ هزار و ۷۹۶ واحد هم تا انتهای سال افتتاح می‌شود.

عمادیانفر در مورد مشکلاتی که مالکان و تعاونی‌های مسکن مهر استان دارند گفت: رفع مشکلات این واحدها با واگذاری پروژه به خود سازنده، یا به سایر انبوه سازان و یا خرید مستحدثات توسط سازمان ملی زمین و مسکن ممکن می‌شود.

وی ابزار امیدواری کرد که با رفع مشکلات این واحدها، تا پایان سال پرونده مسکن مهر در خراسان شمالی بسته شود.

دومین سفر رئیس دولت تدبیر و امید و هیأت همراه وی به استان خراسان شمالی فردا ۲۳ تیرماه جاری انجام می‌شود.

ب / ‬ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی