Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:43:22 GMT

مسابقه قایقرانان روئینگ و کایاک چهار نفره

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۰۲۵۴

مسابقه قایقرانان روئینگ و کایاک چهار نفره

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های قایقرانی روئینگ و آبهای آرام کشورمان این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان با هدف کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ آماده می کنند. یکی از اهداف فدراسیون کسب سهمیه این بازیها در قایق های چهار نفره مردان است، قایقی که سهمیه آن تنها در رقابتهای جهانی توزیع می شود و پاروزنان در صورتی می توانند به این سهمیه دست یابند که در رقابتهای جهانی پیش رو در بین ده تیم اول قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار در یک تمرین و مسابقه دیدنی، با هماهنگی افشین فرزام و حسین ملکی مربیان دو تیم روئینگ و کایاک مردان یک مسابقه دیدنی بین این دو تیم در مسافت ۵۰۰ متر برگزار شد.

در حالی این مسابقه عصر امروز شنبه ۲۲ تیرماه در محل دریاچه آزادی تهران برگزار شد، که سبک پاروزدن، قایق و پاروهای هر دو تیم با هم متفاوت است. در پایان این این مسابقه که برای اولین بار برگزار شد تیم روئینگ مردان کشورمان با ترکیب بهمن نصیری، میلاد الله‌وردیان، امیرحسین محمودپور و عاقل حبیبیان با اختلاف یک ثانیه برنده شد. تیم کایاک مردان هم با ترکیب احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، امید احمدی و پیمان قویدل در این مسابقه حضور داشت.
با هماهنگی افشین فرزام و حسین ملکی مربیان دو تیم ملی کایاک و روئینگ ایران این مسابقه در مسافت ۵۰۰ متر برگزار شد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز از نزدیک مسابقه این دو قایق چهارنفره ایران را نظاره می‌کرد. با توجه به اینکه کایاک ۴ نفره ایران خود را برای رقابت های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک به میزبانی مجارستان آماده می‌کند این مسابقه تمرینی شرایط خوبی بود تا ملی‌پوشان ایران خودشان را محک بزنند.

کد خبر 4665636

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ مسابقات قهرمانی جهان المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

اوکراین خواستار حذف قایقرانان روسی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اوکراین خواستار ممنوعیت حضور قایقرانان روسیه و بلاروس در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس شدند.

نامه مربوطه به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و فدراسیون جهانی قایقرانی ارسال شد.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

پیش از این مشخص شده بود که 13 قایقران از روسیه در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2024 شرکت خواهند کرد. مسابقات انتخابی از 8 تا 9 می در مجارستان برگزار می‌شود و 8 ورزشکار روسی وارد مسافت‌های المپیک شدند. این آخرین فرصت برای جواز حضور در المپیک پاریس است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا