Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هنرمند برجسته سینما و تئاتر کشور شنبه شب در مراسم پایانی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در مشهد افزود: کشور ما از جشنواره ها لبریز شده است که بیشتر کمیت گرا هستند.

وی اظهار داشت: دنیای ما، دنیای کمیت‌هاست، هر کس پولدارتر است، هر کس حساب بانکی اش پرتر است، هر کس ویلایش زیباتر است، در نزد مردم احترام بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خادم نمونه فرهنگ رضوی ادامه داد: دین من، دین با کیفیت است. امام من امام با کیفیت است، من از چنین فرهنگی سربرآوردم اما در چاله کمیت ها افتاده ام.

وی افزود: در سینما و تئاتر نیز همین وضع است، کمیت ها بر کیفیت‌ها غالب شده اند.

وی گفت: من فرهنگی دارم که ۷۲ نفر در مقابل ۳۰ هزار نفر جنگیدند، این فرهنگ دارای کیفیت ماست، فرهنگ ما کمیت ها را شکست داده است.

ارجمند افزود: فرهنگ مقاومتی ما فرهنگ کیفیتی ماست، اما دشمنان با کمیت با ما می‌جنگند و ما استاد تبدیل کمیت ها به کیفیت ها هستیم.

وی اظهار داشت: تاریخ ایران ثابت کرده است که با کیفیت مشکلاتمان را از سر راه برمی داریم.

در این مراسم "علی کریمی قدوسی" قائم مقام سابق تولیت آستان قدس رضوی، "علی محمد برادران رفیعی" از خادمان فرهنگ رضوی، "شیخ ابراهیم عیسی بنسی" از نخستین گروندگان به تشیع در غنا، "سید جعفر ماه رخسار" از مداحان حرم حضرت امام رضا (ع) و "فائزه عظیم زاده اردبیلی" دانشیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی نشان خادم نمونه فرهنگ رضوی دریافت کردند.

"داریوش ارجمند" بازیگر سه نقش تاریخی و مذهبی ماندگار، "محمدعلی مجاهدی" شاعر آیینی و سراینده صدها غزل در مدح و منقبت اهل بیت (ع) و "قاسم توکلی راد" خوشنویس برجسته از دیگر کسانی بودند که در این مراسم نشان افتخار خادم نمونه فرهنگ رضوی به آنان اهدا شد.

۷۴۸۹/‏۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی